Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:34:22 GMT

آتش سوزی نخلستان سیاهو بندرعباس در حال کنترل است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۷۸۸

آتش سوزی نخلستان سیاهو بندرعباس در حال کنترل است

به گزارش ایرنا، فریدون همتی بامداد یکشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: زمان اعلام این آتش سوزی به مدیریت بحران استانداری هرمزگان، حدود ساعت 10 و 10 دقیقه شامگاه شنبه 21 اردیبهشت ماه بوده است.
وی افزود: سه تیم آتش نشانی از قطب آباد، فین و بندرعباس برای اطفاء حریق به منطقه سیاهو اعزام شده اند.
همتی ابراز داشت: از زمان اعلام آتش سوزی تاکنون علاوه بر تیم بررسی از سوی مدیریت بحران استانداری، تیم های مختلف امدادی نیز به منطقه اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: وقوع این آتش سوزی در منطقه ای سخت گذر موجب کندی و سخت تر شدن روند اطفاء حریق شده ، اما با این وجود نیروهای آتش نشانی و امدادی در حال تلاش هستند.
همتی تصریح کرد: دلیل این آتش سوزی و میزان خسارات آن تاکنون مشخص نیست و پس از اعلام از سوی دستگاه های مسئول اطلاع رسانی می شود.
دهستان سیاهو در فاصله 75 کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
این منطقه از جمله قطب های کشاورزی شهرستان بندرعباس و قدمت کشاورزی در آن از سال 1315 است.
طبق اخبار رسیده از حوالی ساعت 22 شب گذشته به دلیل نامعلومی بخشی از نخلستان های این منطقه دچار حریق شده و تا به این لحظه تلاش ها برای مهار آتش ادامه دارد.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش سوزی آتش نشانی کشاورزی مدیریت بحران بندرعباس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد