Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:54:40 GMT

کنعانی زادگان: هیچ مشکلی با علیپور ندارم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۸۷۳

کنعانی زادگان: هیچ مشکلی با علیپور ندارم

کنعانی زادگان می گوید جز یک تیم که از آن خوشش نمی آید از تیمهای دیگری هم پیشنهاد دارد 

به گزارش" ورزش سه" ، پس از اتمام دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی تبریز  که با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید حسین کنعانی زادگان با حضور در بین خبرنگاران  ابتدا در مورد اینکه او بازیکن پرسپولیس بوده ولی امروز تشویق شد، عنوان کرد:« من با استقلال هیچ کاری ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اصلا خوشم نمی آید اسم این تیم را پیش من ببرید . ولی برای پرسپولیس و تماشاگران این تیم احترام قائل هستم و با توجه به اینکه هواداران من را تشویق کردند من هم به آنها احترام گذاشتم.»


وی در رابطه با اینکه آیا کری خاصی  با علی علیپور داشته اظهار داشت : « من به هیچ وجه مشکلی با علیپور ندارم اتفاقا ما با یکدیگر در اردوی تیم ملی بودیم و بسیار صمیمی هستیم و خواهشاً  دنبال حاشیه نباشید.»


کنعانی زادگان در خصوص عملکرد داوری نیز تأکید  کرد: « داوری در کل قابل قبول بود اما یکی دو صحنه مشکل وجود داشت که من در مورد آنها صحبت نمی کنم. »
وی در مورد صحنه پنالتی گفت : « در آن صحنه من حواسم به آن اتفاقی که افتاد نبود چرا که یار مستقیم داشتم و کارشناسان باید در این رابطه نظر بدهند.»

 

مدافع ماشین سازی در پایان در مورد اینکه آیا قول پاداشی به آنها داده شده بود، گفت:« نه چنین قولی  به ما داده نشد.»
کنعانی زادگان در مورد اینکه آیا پیشنهادی برای فصل آینده دارد، گفت: « من در این فصل قرار دادم به اتمام می رسد .در حال حاضر از سه چهار تیم اول به جز آن تیمی که از آن خوشم نمی‌آید  پیشنهاد دارم.»

ماشین سازی تبریز محمد حسین کنعانی زادگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز محمد حسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!