Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینو تایید کرد پشیمانی زیادی در مورد این فصل برای میلان وجود دارد اما هنوز به کسب سهمیه امیدوار است.

طرفداری- پس از کسب پیروزی 1-0 مقابل فیورنتینا و زنده نگه داشتن امیدها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، جنارو گتوزو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

گتوزو در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

دیروز عصر وقتی آتالانتا 2-0 از جنوا پیش افتاد، تلویزیون را خاموش کردم و سعی کردم چرت بزنم اما نتوانستم و به جای چرت زدن، رفتم و دوش گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان تیمی با نقاط قوت و ضعف خودش است. شانس های زیادی را برای باقی ماندن در رتبه چهارم از دست دادیم. باید رشد کنیم و در ترکیب خود بازیکنان جوان زیادی داریم که در لحظات حساس تمرکز و اعتماد به نفسشان را از دست می دهند.

اگر در ابتدای فصل به ما می گفتند که شما در هفته های پایانی با رم هم امتیاز خواهید بود و از لاتزیو 4 امتیاز بیشتر خواهید داشت، کسی باور نمی کرد. واقعیت این است که می توانستیم بسیار بهتر کار کنیم و برخی امتیازات را از دست ندهیم. در پارما بد بازی کردیم اما مقابل تورینو تا قبل از گل اول آنها، عملکرد خوبی داشتیم و تورینو حتی یک فرصت گلزنی هم خلق نکرده بود. مشکل اساسی میلان در این فصل، فقدان ثبات لازم بود.

پشیمانی اصلی ما این است که در لحظات سخت و بحرانی نتوانستیم از خود واکنش مناسبی نشان بدهیم. پیونتک نباید نگران عدم گلزنی اش باشد چون او فصل را در جنوا بسیار خوب شروع کرد و وقتی به میلان پیوست هم شروع فوق العاده ای داشت.

فیورنتینا همیشه در خانه خوب است و همیشه در خانه موقعیت های زیادی خلق می کند. از عملکردمان در نیمه اول راضی هستم اما می توانستیم در نیمه دوم بهتر ظاهر شویم. تمرکزمان حالا روی بازی با فروزینونه است و هنوز به کسب سهمیه باور داریم.

هیچ گاه مشکلی با مونتلا نداشتم و هرگز بین ما بحث و مشاجره ای پیش نیامد. همیشه به تحسین او پرداختم. ما در پیراهن آتزوری دوست و هم تیمی بودیم. قبل از بازی با هم خوش و بش کردیم و همه چیز بین ما خوب است.

در مورد ماجرای هفته گذشته باکایوکو، همه چیز فردای بازی با بولونیا حل و فصل شد. به اینکه بازیکنی به من بگوید "برو به جهنم" اهمیتی نمی دهم؛ آنچه اهمیت دارد رفتار او با سایر بازیکنان و احترام گذاشتن به بقیه در رختکن است. فقط باید این را در نظر بگیرم که بهترین تصمیم برای میلان چیست و در تصمیمات، کاری به جنبه های شخصی ندارم. اگر بازیکنی در راستای موفقیت باشگاه به من فحش بدهد، هیچ مشکلی ندارد و با آن کنار می آیم. نواقص زیادی دارم اما هرگز آدم کینه ای و لجبازی نیستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد

۳۸ میلیون یورو و ۰ دقیقه بازی در سری آ.

ماتیا کالدارا مدافع ۲۹ ساله ایتالیایی به زودی هم زمان با پایان یافتن قرارداد خود به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا می شود.

کالدارا در تابستان ۲۰۱۹ با مبلغی در حدود ۳۸ میلیون یورو از یوونتوس به میلان پیوست (معاوضه با بونوچی) اما دوران حضور او در پیراهن روسونری بسیار ناامیدکننده بود، بطوریکه می توان کالدارا را بدترین خرید تاریخ میلان دانست. او هرگز برای میلان در سری آ به میدان نرفت و طی این سال ها فقط ۲ بازی در کوپا ایتالیا و لیگ اروپا برای این مدافع با پیراهن روسونری ثبت شده است. مصدومیت های پیاپی عملا دوران حرفه ای کالدارا را تحت تاثیر قرار داد. او در این مدت به طور قرضی برای آتالانتا، اسپتزیا و ونتزیا به میدان رفت. نام کالدارا در لیست پیولی برای فصل جاری دیده می شد اما حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به او نرسید.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!