Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@16:57:35 GMT

مهم‌ترین مشکل استقلال در لیگ هجدهم چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۲۵۲

مهم‌ترین مشکل استقلال در لیگ هجدهم چه بود؟

سید علی موسوی، پیشکسوت استقلال  درباره دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نتایج به شکلی رقم خورد که استقلال می‌توانست به صدر جدول نزدیک شود. استقلال موقعیت‌های خوبی داشت ولی متاسفانه اعتماد به نفس انجام این کار را نداشتند. در چند هفته اخیر نتایج به نفع استقلال رقم خورد اما آن‌ها از این فرصت استفاده نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی استقلال هم در این فصل، نبود نقش اول و تمام کننده خوب و حرفه‌ای بود.

او افزود: استقلال دقیقا مقابل یک تیم بی‌انگیزه بازی کرد، در صورتی که اگر صنعت نفت تیم چند هفته پیش بود، بازی برای ما سخت می‌شد. تعویض‌ شجاعیان می‌توانست زودتر انجام شود، چون استقلال چیزی از دست نمی‌داد اما مشکل اصلی استقلال نبودن یک تمام کننده بود.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال از اول فصل دیر استارت زد اما شفر کم‌کم تیم را ساخت و می‌توانست تیم را به قهرمانی برساند. ان‌شاءالله در فصل بعد شرایط بهتر شود و با انتخاب به موقع سرمربی، استقلال به قهرمانی برسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال صنعت نفت علی موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی که شب قبل از بازی حساس مقابل سپاهان با هدیه ویژه ای از سوی کاپیتان استقلال تهران روبرو شده بود و با انگیزه مضاعف به مصاف سپاهان رفته بود، در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

کردانی که در تمامی بازی های این فصل ملاثانی به میدان رفته و ۱۲ کلین شیت به ثبت رسانده، مقابل ستاره های ملی پوش سپاهان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و تحسین بازیکنان و سرمربی حریف را بدنبال داشت.

کردانی در نیمه اول که سپاهان تیمی سراسر هجومی بود، به خوبی توانست مقابل ستاره های نامدار زردپوشان و دیگر بازیکنان هجومی سپاهان مقابله کند و در چندین صحنه عکس العمل های خوبی را انجام داد.

کردانی که در دقیقه 40 دروازه اش روی ضربه سر کاوه رضایی فرو ریخت، بجز این گل در باقی صحنه ها روی هوا مرد شماره یک ملاثانی بود. در شروع نیمه دوم که سپاهان برای زدن گل های بعد تلاش می‌کرد، توانست از دروازه خود محافظت کند و اوج کار او، موقعیت تک به تکی بود که از کاوه رضایی گرفت و در ادامه مانع از پنالتی گرفتن رضایی شد.

سیاوش اکبرپور نیز در کنفرانس های قبلی خود از گلر تیمش یاد کرده بود و او را به خاطر مسائل فنی و اخلاقی برای دیگر بازیکنان حاضر در لیگ آزادگان،  یک الگو معرفی کرده بود.

این گلر توانست جواب اعتماد سرمربی خود را در یک بازی بزرگ بدهد و عملکرد قابل قبولی داشت. پنالتی که رضاییان در دقیقه 117 وارد دروازه استقلال ملاثانی کرد، باعث شد تا کردانی نتواند روز خوب خود را با پیروزی جشن بگیرد ولی عملکرد او در یادها باقی می ماند.

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد