Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@22:50:11 GMT

مصلای تهران آماده برگزاری نمایشگاه قرآن شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۲۹۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم امروز  به‌‌صورت رسمی افتتاح می‌شود، این در حالی است که به گفته مرتضی خدمتکار مشاور ارتباطات و ساماندهی و معاون ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد بازدید برای عموم مردم از فردا یکشنبه امکان‌پذیر است.

سخنان خدمتکار بیانگر این است که مصلا تهران آماده غرفه‌بندی است و مراحل نهایی آماده‌سازی برای استقرار بخش‌های مختلف را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین یادآور شد: امسال طبقه نیم‌طبقه بالای شبستان اصلی که سال گذشته محل استقرار بخش بین‌الملل بود، به بخش حجاب و عفاف و فروش اختصاص پیدا کرده است و بخش بین‌الملل در شبستان اصلی و در بخش ویژه نمایشگاه (مقابل محراب اصلی) قرار گرفته است.

مشاور ارتباطات و ساماندهی و معاون ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا یک روز تاخیر در بازدید عموم مردم از نمایشگاه دلیل خاصی دارد؟ گفت: سال گذشته نیز این اتفاق افتاد. در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز این اتفاق می‌افتد. اینکه بازدید عمومی با فاصله یک روز پس از افتتاحیه صورت گیرد، امری طبیعی است.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم از بعد از ظهر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان به ساحت قرآن‌کریم از روز یکشنبه 22 اردیبهشت از ساعت 18 تا 24 می‌توانند از نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل

دومین روز نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل با حال و هوایی دخترانه و نیز حضور داور برنامه «محفل» برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه ملی قرآن کریم افغانستان در حالی دومین روز خود را سپری کرد که در این روز میزبان صدها نفر از دختران و زنان افغان بود.

مردم افغانستان در این روز از نمایشگاه میزبان «احمد ابوالقاسمی» داور سرشناس برنامه «محفل» نیز بودند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب