Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:14:51 GMT

تارتار: بازیکنان تا به امروز شرافتمندانه بازی کرده اند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۳۹۹

تارتار: بازیکنان تا به امروز شرافتمندانه بازی کرده اند

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت: به رغم اینکه شاگردانم طبق قراردادشان مبلغ دریافت نکرده اند ولی تا به امروز شرافتمندانه بازی کردند.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شنبه شب در نشت خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران با عذر خواهی بابت حضور نیافتن در نشست خبری قبل از بازی افزود: امروز 2 نیمه متفاوت داشتیم؛ همان طور که دیدید تراکتورسازی در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شد و با تک گل خود پیروز نیمه نخست شد ولی ما هم در نیمه دوم دست به تغییرات زدیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: هم از هوادارنی که این وقت شب و حتی ساعت ها قبل از زمان افطار در ورزشگاه حضور داشتند تا تیم محبوب خودشان را تشویق کنند و همچنین از تیم داوری که امروز بازی عادلانه ای را قضاوت کردند، تشکر می کنم.
تارتار در خصوص تیم تراکتورسازی عنوان کرد: با توجه به بازی تدارکاتی که در نیم فصل در کیش با هم انجام داده بودیم، نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده بودیم و بخوبی می دانستیم که کدام بازیکن کلیدی شان را باید کنترل کنیم تا بتوانیم بازی را واگذار نکنیم.
وی همچنین در پاسخ به یکی از خبرنگاران که نقاط ضعف تیم تراکتورسازی را در چه چیز یافتید، عنوان کرد: صحیح نیست که یک هفته مانده به آخر لیگ برتر در مورد نقاط ضعف یک تیم صحبت کنیم، مطمئن هستم که کادر فنی این تیم به خوبی نقاط ضعف تیم خود را می دانند تا در بازی آینده جلوگیری نمایند.
وی در مورد جایگاه غیر قابل قبول تیمش در این فصل اضافه کرد: در نیم فصل اول شاگردانم 30 تا 35 درصد قرار دادشان را دریافت کرده بودند و باید قبول کنیم که بازیکنان در این شرایط اقتصادی جامعه مشکلات مالی دارند و باید مبلغ قراردادشان طبق توافق داده شود، ولی با این حال تمام بازیکنان تا به امروز شرافتمندانه بازی کردند.
تارتار در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بعد نیز در خدمت تیم پارس است یا نه، گفت: با این شرایط مالی باشگاه فکر نکنم ولی منتظر عکس العمل مدیریت باشگاه هستم تا تصمیم گیری کنم.
تیم تراکتورسازی با نتیجه یک یک مقابل تیم پارس جنوبی جم توانست فقط با اضافه کردن یک امتیاز و در مجموع با 51 امتیاز در رده پنجم و تیم پارس با 30 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جام هجدهم باقی بمانند.
9853/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!