Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@12:33:47 GMT

جنایتی که یک زن رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۴۵۵

جنایتی که یک زن رقم زد

ساعت24 - مرد جوان که به هواخواهی از یک زن مرتکب قتل شده بود، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

مرد جوان که به هواخواهی از یک زن مرتکب قتل شده بود، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

رسیدگی به این پرونده از تیر سال 94 به‌دنبال نزاعی خونین در حوالی شهرری شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری مرد جوانی به‌نام فرید با ضربه‌های چاقو به قتل رسید. عامل این جنایت که حمید نام داشت مدتی بعد دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل گفت: روز حادثه یکی از آشنایان خانوادگی ما به‌نام ثریا با من تماس گرفت و گفت مرد جوانی به‌نام فرید برای او مزاحمت ایجاد کرده است. من هم برای حمایت از او به محل رفتم و با دیدن فرید درگیر شدیم. من نمی‌خواستم او را بکشم اما نمی‌دانم چه شد که ضربه چاقو به او خورد.

به‌دنبال اعتراف حمید کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد صادر شد. این متهم صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول و دخترانش خواستار قصاص متهم پرونده شدند.دختر مقتول در حالی که اشک می‌ریخت به دادرسان دادگاه گفت: از زمانی که پدرم کشته شده است من مجبور به ترک تحصیل شده‌ام چون توانایی ادامه تحصیل ندارم و از لحاظ روانی و روحی بشدت آسیب دیده‌ام.سپس متهم در جایگاه ایستاد و در شرح ماجرا گفت: روز حادثه این ثریا بود که از من خواست به کمکش بروم می‌گفت فرید مزاحمش است و به او پیشنهاد رابطه پنهانی داده است.

قاضی پرسید: مگر ثریا شوهر نداشت؟ چرا به شوهرش نگفته بود؟متهم پاسخ داد: چرا داشت اما گفت اگر شوهرم بفهمد یا به پلیس اطلاع بدهم آبرو‌ریزی می‌شود.

تو چه رابطه‌ای با ثریا داشتی؟من هیچ رابطه‌ای با ثریا نداشتم فقط رفت وآمد خانوادگی داشتیم. من از همسرم مدتی است که جدا شده‌ام و نیتم فقط کمک به ثریا بود.

اگر به پرداخت دیه محکوم شوی آیا توانایی پرداخت دیه را داری؟بله هر چه دارم می‌فروشم و پول دیه را فراهم می‌کنم.

تو ادعا کردی که ثریا از تو خواسته بود که با فرید درگیر شوی پس چرا در مراحل نخستین بازجویی این ماجراها را توضیح ندادی؟نمی‌دانم اما الان کاملش را برایتان بازگو کردم.

اما ثریا منکر این ادعا شده چه توضیحی داری؟من توصیحی ندارم اما هرآنچه رخ داده فقط به خاطر ثریا بوده ومن هرگز قصد کشتن مرحوم را نداشتم.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شده و بزودی حکم متهم را صادر خواهند کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جنایت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد