Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:14:36 GMT

دستگیری ۲نفر در زاهدان به اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۵۴۸

دستگیری ۲نفر در زاهدان به اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور

دادستان زاهدان گفت: عوامل ساخت بازی رایانه ای مخل امنیت توسط اطلاعات سپاه پاسداران در زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی موحدی راد، دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصرهامون گفت: به دنبال انتشار بازی رایانه ای در فضای مجازی که محتوای آن براساس توهین به قوم بلوچ و تقابل قوم بلوچ با نظام ساخته شده بود عوامل آن از سوی پلیس فتا و دستگاه های امنیتی و انتظامی تحت تعقیب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: عوامل ساخت این بازی رایانه ای یک فرد اهل تسنن 30 ساله که تجهیزات رایانه ای در اختیار داشت و طراح این بازی جوان 22 ساله اهل تشیع بود که ظهر امروز به دست اطلاعات سپاه پاسداران در زاهدان دستگیر شدند.

به گفته موحدی راد؛ عوامل این بازی در اعترافات اولیه فروش بیشتر این  بازی رایانه ای در استان را هدف ساخت خودشان اعلام کردند که البته تحقیقات ادامه دارد که آیا افکار ضد امنیتی در پشت پرده ساخت این بازی رایانه ای بوده است یا خیر؟

وی خاطر نشان کرد: جرم‌این افراد تنها‌تولید و انتشار بازی وحدت شکن نیست بلکه اقدام علیه امنیت داخلی کشور نیز متوجه آنهاست که در حال بررسی دقیق است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی