Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:52:11 GMT

دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۵۵۴

دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کند

تربت حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، رویکرد دولت را حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این امر به شکل مطلوب استفاده می شود.

به گزارش ایرنا، علی رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: صاحبان مشاغل، صنایع و واحدهای تولیدی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری، نقش محوری بر عهده دارند و رفع مشکلات آنان در ایجاد اشتغال و تحول بنیادین در اقتصاد منطقه بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ایجاد اشتغال، ارتقای راندمان تولید، توسعه شهرکهای صنعتی و به دنبال آن افزایش واحدهای تولیدی، نیازمند حمایت، شناسایی موانع و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وی بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی با صاحبان صنایع تاکید کرد و گفت: وجود برخی قوانین دست و پا گیر از موانع عمده تولید است که باید رفع شود و مدیران باید در چارچوب قانون بیشترین تعامل و انعطاف را با سرمایه گذاران بخش خصوصی و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند.
رستمی افزود: ارتباط مستمر مسئولان با صاحبان مشاغل علاوه بر رفع مشکلات باعث ایجاد دلگرمی و امیدواری بین آنان می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح توسعه و وجود زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی تربت حیدریه اظهار داشت: باید با استفاده از قوانین و ظرفیت های موجود شهرستان و استفاده از توان نیروهای بومی، به سرمایه گذاران و صنعتگران کمک کرد تا زمینه ایجاد فرصت های شغلی را برای جوانان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه از سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی که در راستای ایجاد اشتغال گام بر می دارند، حمایت همه جانبه می شود، گفت: اتاق پنجره واحد و دفتر حوزه اقتصاد فرمانداری، آماده تسهیل و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران و مدیران صنایع است و کارگروههای تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه اشتغال و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، به طور مستمر مشکلات تولید کنندگان را رصد می کنند.
شهرستان تربت حیدریه دارای سه شهرک صنعتی است که دو شهرک در تربت حیدریه و یک شهرک نیز در بخش جلگه رخ واقع است.
از مجموع 68 کارگاه و واحد صنعتی فعال منطقه تربت حیدریه 26 واحد صنعتی در سه شهرک صنعتی استقرار دارند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمايت سرمايه گذاران تربت حيدريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود

فرماندار همدان از ایجاد شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان خبر داد و گفت: امسال ۳۰۰ هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان با بیان اینکه راستی آزمایی اشتغال همدان با 97 درصد مورد تایید قرار گرفته است اظهار داشت: سال گذشته شهرستان همدان در حوزه اشتغال عملکرد قابل قبولی داشته است.

مخفی به صدور 17000 مجوز کسب و کار در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: در حوزه ایجاد مشاغل خانگی و مشاغل خرد اقدامات خوبی در حال شکل‌گیری است که تحقق شعار سال را عملی می‌کند.

فرماندار همدان با قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: امسال 300 هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود که این اقدام شهرک‌های صنعتی بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار به شهرستان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی کارهای مقدماتی ساخت شهرک صنفی بازیافت ضایعات را تسریع کنند چرا که این اقدام هم ایجاد اشتغال مناسبی به دنبال دارد و علاوه بر آن به ساماندهی افراد فعال در این حوزه کمک می‌کند.

مخفی بیان کرد: سال گذشته و با راه‌اندازی سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در مناطق مختلف شهر همدان، شاهد صدور 13 هزار مجوز و رشد 60 درصدی مجوزهای کسب و کار و مشاغل خانگی در شهر همدان بودیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه