Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@16:52:25 GMT

باغ موزه دفاع مقدس در کاشان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۸۳۶

باغ موزه دفاع مقدس در کاشان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ سرهنگ مرتضی عمو مهدی صبح دوشنبه در حاشیه دومین جلسه هیئت مدیره باغ موزه دفاع مقدس شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و در راستای تسریع در پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس کاشان سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان و علی اکبر مرتضایی، فرماندار کاشان به عنوان اعضای جدید حقوقی هیئت مدیره انتخاب شدند و احکام خود را از نماینده ولی فقیه در این شهرستان دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به کناره‌گیری اصغر رجایی از سمت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره باغ موزه دفاع مقدس کاشان افزود: با توجه به این کناره‌گیری و با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده از افراد مختلف جهت تصدی مدیرعاملی و تصویب هیئت مدیره و نظر موافق نماینده ولی فقیه در کاشان، سردار سرتیپ پاسدار سعید کریمی از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس که در هیئت امنا نیز عضویت دارند به عنوان مدیرعامل جدید منصوب و حکم ایشان تقدیم وی شد.

رئیس هیئت مدیره باغ موزه دفاع مقدس کاشان ضمن اشاره به موضوعات ارائه شده در دومین جلسه باغ موزه دفاع مقدس افزود: تعیین تکلیف قانونی زمین مورد نظر جهت احداث پروژه باغ موزه، ثبت اساسنامه و مؤسسه چندمنظوره فرهنگی هنری و اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی، تشکیل جلسات مستمر هیئت مدیره و پیگیری امورات فنی عمرانی و نیز امورات محتوایی فرهنگی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

وی از نامه نماینده ولی فقیه در کاشان به وزیر راه و شهرسازی و موافقت و دستور وی برای واگذاری زمین باغ موزه دفاع مقدس کاشان خبر داد و گفت: مقرر شد طی توافق با شهردار کاشان دفتر باغ موزه دفاع مقدس این شهرستان در یکی از اماکن مربوط به شهرداری راه اندازی شود و جذب خیرین جهت احداث این پروژه عظیم فرهنگی و تأثیرگذار در شهرستان کاشان در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه کاشان موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد