Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@23:43:06 GMT

تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای گرم سال

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۴۸۹۴

تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای گرم سال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برنامه‌های تعمیراتی این مجتمع با توجه به وسعت فاز‌ها، امسال نزدیک به ۵ ماه طول می‌کشد.

حسین فرزندی با بیان اینکه یکی از اهداف این مجتمع کاهش روز‌های تعمیرات اساسی است، افزود: برنامه تعمیرات پالایشگاه‌های پارس جنوبی از ۲۵ فروردین در فاز‌های ۴ و ۵ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون فعالیت‌های تعمیراتی در این پالایشگاه پایان یافته و  پس از پایان ماه مبارک رمضان فعالیت‌های تعمیراتی در دیگر پالایشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

 رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی  بیان کرد: بر این اساس تعمیرات فاز‌های ۲ و ۳ میدان پارس جنوبی، ۱۸ خرداد آغاز خواهد شد.

فرزندی یادآور شد: پالایشگاه بعدی پالایشگاه نهم است که باید فعالیت‌های تعمیراتی خود را از ششم تیر آغاز کند و در ادامه نیز برنامه تعمیراتی پالایشگاه یکم از ۷ مرداد آغاز می‌شود.

به گفته رئیس تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی، این برنامه تعمیراتی در روز‌های گرم تابستان ادامه خواهد داشت و پالایشگاه هشتم فعالیت‌های تعمیراتی خود را از ۹ مرداد شروع می‌کند.

فرزندی بیان کرد: پالایشگاه هشتم ابتدای شهریور و پالایشگاه ششم  ۲۲ شهریور، پالایشگاه دهم ۱۳ مهر و پالایشگاه چهارم ۱۵ مهر برنامه تعمیراتی خود را کلید می‌زنند.

طبق برنامه، مجتمع گاز پارس جنوبی از روز‌های پایانی فروردین تا پایان مهر درگیر فعالیت‌های تعمیراتی هستند و تنها در روز‌های ماه مبارک رمضان این برنامه متوقف می‌شود.

نکته قابل توجه حجم بالای فعالیت‌هایی است که باید در روز‌های گرم و شرجی انجام گیرد.

انتهای پیام/ک

برنامه تعمیراتی مجتمع گاز پارس جنوبی تا مهر ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه کوه نور صفه در روزهای جمعه و شنبه- ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و شهربازی شهر رویاها در روز پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت شهادت امام صادق (ع) تعطیل خواهد بود.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: در آستانه شهادت امام صادق (ع) مجموعه «کوه نور صفه» در روزهای جمعه و شنبه- ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود.

وی افزود: مجموعه شهربازی شهر رویاها در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، در سالروز شهادت امام صادق (ع) ارائه خدمات نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مجموعه تازه تأسیس «کوه نور صفه» واقع در مجتمع گردشگری صفه همه‌روزه به جز روزهایی که از سوی شرکت به اقتضای مناسبت‌های ویژه اعلام می‌شود از غروب آفتاب تا ۲۴ میزبان گردشگران است.

کد خبر 750038

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد