Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:52:16 GMT

اصفهان| حدادی‌فر: جایگاه ششمی در شأن ذوب‌آهن نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۵۰۳۰

اصفهان| حدادی‌فر: جایگاه ششمی در شأن ذوب‌آهن نیست

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم عملکردمان در فصل آینده بهتر شود چون جایگاه ششمی در شأن ذوب‌آهن نیست. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان و رسیدن ذوب‌آهن به جایگاه ششمی جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: بازی مهمی بود و می‌خواستیم به رده ششم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد رقیب مستقیم ما بود و خوشبختانه با استفاده از موقعیت‌هایمان پیروز میدان شدیم.

وی افزود: جایگاهمان بهتر شد و امیدوارم در بازی پایانی نیز پیروز شویم. در نیم فصل نخست جایگاهمان خوب نبود اما در نیم‌فصل دوم بهتر شد و امیدوارم روند خوبی در باز‌ی‌های آسیایی و لیگ داشته باشیم.

اصفهان| ذوب‌آهن بالاخره به ششمی رسید؛ ذوب‌آهن 3 - فولاد خوزستان یکاصفهان| منصوریان: نتیجه دلخواهمان را کسب کردیماصفهان| قطبی: بازی عجیب و غریبی بود/ نتیجه سه بر یک عادلانه نبود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره فصل آینده و حضور منصوریان خاطرنشان کرد: این موضوع دیگر در اختیارات من نیست و باید مسئولان بررسی کنند. منصوریان بسیار خوب عمل کرد و امیدوارم سال آینده ذوب‌آهن قوی‌تری را داشته باشیم و از روز اول تا آخر خوب باشیم، این باشگاه استحقاق جنگیدن برای رتبه‌های بالای جدول را دارد.

وی درباره اتفاقات بازی با الزورا تصریح کرد: خیلی‌ها به این حرکت دامن زدند. تماشاگران به زمین آمدند و کتک خوردیم، من هر چه بگویم از آن بد برداشت می‌شود. برخی بازیکنان ما به شکل بدی آسیب دیدند. امیدوارم مسئولان باشگاه پیگیر شوند و حق تیم را بگیرند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، گفت: اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمان می‌گذرد.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرمودند «در برابر کسی که از او دانش، می‌آموزید فروتن باشید» بنابراین امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند و رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند که امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 750715

دیگر خبرها

  • گروسی: امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم