Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:19:23 GMT

معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در کشور برتر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۵۱۳۲

معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در کشور برتر شد

رئیس‌کل دادگستری قزوین از قرار گرفتن معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در بین استان‌های برتر کشور با اعلام معاونت فرهنگی قوه قضائیه خبر داد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام و‌المسلمین نورالله قدرتی امروز در جمع کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری قزوین اظهار داشت: کار فرهنگی نباید به تبلیغ شکلی ختم شود بلکه باید برای اثرگذاری بیشتر در حوزه عمل وارد شد و اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: باید بتوان مسائل و چالش های مختلف درون سازمانی را بررسی و آسیب شناسی کرد تا با اقدامات فرهنگی متناسب، تاثیرگذار و با محتوا برای رفع چالش ها و معضلات وارد عمل شد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب تاکید بسیار فراوانی بر مقوله فرهنگ دارند و ایشان در تعبیری بسیار زیبا فرهنگ را به منزله هوا برای جامعه دانستند.

قدرتی تصریح کرد: کار فرهنگی باید با حوصله، دقیق و کارشناسی شده انجام شود زیرا هرگونه بی‌دقتی و غفلت در این نوع امور، نتیجه عکس خواهد داشت.

گیلان| کار فرهنگی باید ذهن‌ها را با فرهنگ انقلاب و اسلام آشنا کنداردبیل |کار فرهنگی به مثابه سلاحی در مواجهه با ظلم و نابرابری استاستان مرکزی در زمینه افزایش موالید نیازمند یک کار فرهنگی جدی است

وی تاکید کرد: نوآوری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در عرصه مسائل مذهبی بسیار ضروری است از این رو به مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان توصیه می‌کنیم که از تمامی ظرفیت‌ها برای ترویج سیره اهل بیت (ع)، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و سایر حقایق دین مبین اسلام استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: کار معاونت فرهنگی مختص تمامی واحدها و بخش‌های سازمان است و باید تلاش کنیم با اقدامات خود روحیه تلاش، امید، ایثار، تقوا، پاکدامنی و امانتداری را در بین همکاران قضایی و اداری افزایش دهیم.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: قرآن کریم نسخه بی‌بدیل هدایت بشری است و اگر ما بخواهیم جامعه را به سمت صلاح، سداد و ارزش ها پیش ببریم باید به خوبی از این نسخه ارزشمند بهرمند شویم از این رو محور برنامه های معاونت فرهنگی باید قرآن کریم و کلام الهی باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین از قرار گرفتن معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در بین استان‌های برتر کشور با اعلام معاونت فرهنگی قوه قضاییه خبر داد و گفت: سال گذشته طرح‌ها و برنامه‌های مطلوب فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی دادگستری قزوین اجرا شد و در سال جدید باید این اقدامات منسجم تر، هماهنگ تر و با برنامه ریزی دقیق تر دنبال شوند.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز

خلیل اللهی گفت: با توسعه یافتن این شورا‌ها و افزایش تعدا آنها فلسفه اصلی تشکیل آنها منحرف شد و تبدیل به اداره شد و به جای ریش سفیدان جوان‌ها روی کار آمدند.

وی همچنین به مشکل کمبود نیرو در شورا‌های حل اختلاف نیز اشاره کرد و گفت: نیروی این شورا‌ها بیشتر جذب دادگستری شده اند و این مسئله کیفیت این شورا‌ها را تقلیل داده است.

قربانی معاون قضایی دادگستری استان نیز گفت: هدف این نشست منطقه‌ای که استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل زنجان قزوین و گیلان نیز حضور دارند بررسی مسائل و مشکلات موجود در زمینه معایب و مزایای دادگاه‌های صلح، داوری، میانجیگری کمبودنیرو در شورا‌های حل اختلاف و بررسی معایب تعریف قضاوت در حوزه کسب و کار است تا نتایج آن به همایش تخصصی که در مشهد برگزار خواهد شد ارجاع داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار