Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: بازسازی منازل سیل‌زده اولویت اصلی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده‌ ایلام است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، احمد کرمی شامگاه شنبه در ششمین نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده ایلام، اظهار داشت: بازسازی راه‌های ارتباطی و بین مزارع، ایستگاه های پمپاژ و بازسازی منازل  از اولویت‌های اصلی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام  است و برای این موارد تقسیم کار صورت گرفته است و مرحله به مرحله به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی سیل‌زدگان پلدختر از گرمای طاقت‌فرسا؛ چادرنشینان وسیله سرمایشی ندارند+تصویرخوزستان| بهبهان صاحب سیلوی قند و شکر می‌شوددشت آزادگان همچنان غرق در آب؛ 5 سیل‌بند در مچریه نیازمند ترمیم است

وی تأکید کرد: کمیته‌های زیرمجموعه‌ی قرارگاه باید به صورت مستمر جلسات خود را برگزار کرده و موارد محوله را به سرعت پیگیری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار متقاضیان دریافت تسهیلات و خسارات خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 20 هزار نفر درخواست دریافت تسهیلات داده اند که از این میزان بیش از 12 هزار مورد ارزیابی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام بر رفع مشکلات کشاورزان در خصوص راههای بین مزارع و ایستگاه های پمپاژ و احداث و تعمیر واحدهای ساختمانی در سریعترین زمان ممکن تأکید کرد و ابراز داشت: باید این مشکلات در مدت زمان تعیین شده به سرعت برطرف گردد.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است