Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مددی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید در سال ۹۸ اظهار کرد: یکی از مهمترین راه‌های رونق تولید افزایش کیفیت است که مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی با کنترل فرآیند تولید و اطمینان از تهیه و تولید کالا و خدمات طبق استانداردهای تعیین شده، نقش مهم و مؤثری در تولید کالای با کیفیت و استاندارد ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی افزود: با توجه به حساسیت فعالیت مدیران کنترل کیفیت، به هنگام‌سازی آموزش آنان از مباحث مورد تأکید اداره کل استاندارد است و از این رو مدیران کنترل کیفیت ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی لازم هستند.

مدیرکل استاندارد همدان تصریح کرد: تمدید یا تجدید پروانه تأیید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت منوط به گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه شامل حداقل ۲۰ ساعت در سال است.

وی تاکید کرد: رضایت مصرف‌کنندگان از کیفیت کالاهای داخلی در رونق تولید ضروری است و مانع ورود کالاهای خارجی به کشور می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بخش کار آفرینی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در کنترل کیفیت محصولات و خدمات نقش بسزایی دارد، گفت: استعدادهای بالقوه و بالفعل نیروی انسانی کشور، مهمترین سرمایه‌های انسانی و علمی قابل توجه در امر تدوین، اجرا و نظارت بر استانداردها است.

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: ۳۹۱ نفر مدیر کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مشمول تولید کالای استاندارد اجباری در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 4614063

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده، در جلسه‌ای که با حضور عوامل بخش آزمایشگاه امور آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه پیک مصرف آب در فصول گرم سال قرار گرفته‌ایم، لازم است نظارت و مدیریت دقیق برای کنترل بهداشت آب، آزمایش و نمونه‌برداری از چاه‌های آب انجام شود.    وی با تاکید بر اینکه تمامی چاه‌های آب باید از استاندارد لازم برخوردار باشند، افزود: با تلاش و کنترل‌های مستمر، باید آب شرب سالم و بهداشتی را در دورترین و نزدیک نقاط شهری و روستایی به دست مشترکان برسانیم.    پاشازاده به فرارسیدن فصل گرما و خطر انتقال بیماری در تابستان اشاره و عنوان کرد: کیفیت آب خط قرمز مجموعه آب و فاضلاب است و از این رو نباید در زمینه کنترل کیفی آب شرب با جدیدت پیگیری و با نمونه برداری صحیح از خطا‌های آزمایش آب جلوگیری شود.    در ادامه این جلسه عوامل مجموعه آزمایشگاهی امور آب و فاضلاب ارومیه، مشکلات و دغدغه‌های مربوط در این حوزه را مطرح و بر رفع آنها تاکید شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی