Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:35:36 GMT

شهادت پلیس اصفهان در درگیری با سودگران مرگ

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۵۵۴۰

شهادت پلیس اصفهان در درگیری با سودگران مرگ

فرمانده انتظامی استان اصفهان جزئیات شهادت یکی از مأموران انتظامی این استان را در درگیری با سوداگران مرگ تشریح کرد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی با اعلام خبر شهادت یکی از مأموران انتظامی اصفهان درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته (21 اردیبهشت 98) مأموران انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت‌زنی و کنترل محورهای خروجی شهر، به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو راه‌پاکن و همدست یک خودروی سواری سمند حامل مواد افیونی است.

 وی تصریح کرد: خودروی سواری سمند که حامل محموله بود پس از مشاهده مأموران پلیس با سرعت زیادی به سمت جاده‌های فرعی متواری شد.

معصوم‌بیگی ادامه داد: سر انجام در منطقه "یحیی‌آباد" شهرستان شهرضا، قاچاقچیان در محاصره مأموران یگان تکاوری قرار گرفتند که متأسفانه در این درگیری مسلحانه، ستوان‌یکم "مهدی جمشیدی" به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد؛ همچنین دو نفر از ماموران پلیس نیز به صورت سطحی مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به هلاکت دو سوداگر مرگ، دستگیری یک قاچاقچی، کشف دو قبضه سلاح کلاشنیکف و توقیف دو خودرو در این عملیات اشاره و خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سمند، 204 کیلوگرم حشیش که از شرق کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

وی متذکر شد: جان برکفان نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده‌اند و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کنند.

شهادت یک مأمور پلیس در درگیری مسلحانه

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای ناجا پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ناجا پلیس شهدای ناجا پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین