Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به باد نسبتاً شدید در سواحل استان گفت: تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی امروز و فردا پدیده غالب استان وزش باد نسبتاً شدید است، گفت: با گذر امواج ناپایدار طی امروز و فردا، پدیده غالب در سواحل و جزایر وزش باد نسبتاً شدید گاه گرد و غبار پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به مواج بودن خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بویژه در ساعات بعد از ظهر اظهار کرد: توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

سی سی پور تصریح کرد: از سه شنبه تا پنج شنبه با کاهش سرعت باد شرایط دریا جهت ترددهای دریایی و انجام امور صیادی و دریانوردی مساعد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه رگبار باران بهاره در هفته جاری دور از انتظار نیست، عنوان کرد: در ساعات بعد از ظهر هفته جاری افزایش و گذر ابر نیز بر روی آسمان استان پیش بینی می شود و وقوع رگبار بهاره باران در ارتفاعات و مناطق مستعد استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه برای فردا کاهش نسبی دما پیش بینی می شود، خاطر نشان کرد: از سه شنبه تا پایان هفته نوسانات دمایی بین یک تا دو درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان

 

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۲ استان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود