Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@09:25:17 GMT

سیل به ۳۱۰۰ واحد مسکونی پلدختر خسارت زد؛ تخریب ۴۰۰ منزل

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۵۶۱۳

سیل به ۳۱۰۰ واحد مسکونی پلدختر خسارت زد؛ تخریب ۴۰۰ منزل

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان گفت: ۳ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرستان پلدختر براثر سیل خسارت دید که ۴۰۰ واحد آن تخریبی است. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مسعود رضایی صبح امروز در بازدید از واحدهای آسیب‌دیده شهرستان پلدختر اظهار داشت: سه هزار و 100 واحد در شهرستان پلدختر براثر وقوع سیل آسیب‌دیده که 400 واحد آن تخریبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای 100 واحد مسکونی تخریب‌شده در سیل که در حریم رودخانه هستند زمین مناسب در نظر گرفته‌شده که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض، واحدهای آسیب‌دیده از سیل را بازسازی می‌کند.

5 مدرسه تخریب‌شده در سیل پلدختر بازسازی می‌شود40000 بهره‌بردار بخش کشاورزی لرستان در جریان سیل پلدختر خسارت دیدندنگرانی سیل‌زدگان پلدختر از گرمای طاقت‌فرسا؛ چادرنشینان وسیله سرمایشی ندارند+تصویر

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان بابیان اینکه تاکنون بیش از 200 فقره کمک‌هزینه اسکان اضطراری به سیل‌زدگان سطح استان پرداخت‌شده است عنوان کرد: کمک‌هزینه اسکان اضطراری برای واحدهای تخریبی شهری 12 میلیون تومان و واحدهای تخریبی روستایی شش میلیون تومان است.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم