Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی زاده از سرمایه گذاری به مبلغ ۴۵۳ میلیارد و ۶۷۷ میليون ريال در زمينه توسعه زيرساخت ها ، شبکه ها و تاسيسات توزيع برق استان در سال ۹۷ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان سید «محمد موسوی زاده» با اشاره به این که در طی سال گذشته چهارهزار و ۶۰۳ پروژه عمرانی برق رسانی در استان انجام و به بهره برداری رسيده گفت: در مدت زمان ذکر شده ، ۹ هزار و ۷۳ مشترک جديد به شمار مشترکان برق استان اضافه شده و به نسبت سال ۹۶، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد رشد در اين زمينه حاصل شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهارداشت: به منظور تامین برق اشتراک های جدید ، برقراری روشنائی معابر و استمرار خدمات دهی به مشترکان برق استان ، بالغ بر ۱۵۰ هزار متر خطوط فشار متوسط و فشار ضعيف هوائي و زميني و همچنين شبکه روشنائي معابر احداث و بهره برداري شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال قبل ۲۳ هزار و ۴۶۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق اضافه شده يادآور شد: در راستاي تغذيه برق مشترکان، ۲۲۲ ايستگاه هوائي و يک دستگاه پست زميني توزيع برق در استان احداث شده و در مدار قرار گرفته اند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: برای اجرای طرح توسعه روشنائی معابر در نقاط مختلف استان ، در طول سال گذشته و به همت واحد های اجرائي اين شرکت ، تعداد يک هزار و ۹۰۱ دستگاه سرچراغ جديد نصب و بهره برداري شده است.

 

موسوی زاده خاطرنشان ساخت: در زمینه تولید برق از طریق انرژی های نو در سال ۹۷ ، نه هزار و ۴۲۲ مگاوات ساعت تولید و از طريق شبکه هاي توزيع برق ، وارد مدار شده است.

 

وی با ابراز این که تلفات شبکه های توزیع برق ، یکی از پارامترهای کيفي به شمار مي رود اضافه کرد: ميزان تلفات شبکه هاي توزيع برق استان در حال حاضر ۶.۳  درصد است که اين مهم يك دستاورد بزرگ براي شركت ، استان و كشور محسوب مي شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام نماز جمعه ماه رمضان ماه مبارک رمضان خطبه های نماز جمعه راهپیمایی خبرگزاری شبستان رونق تولید خطبه نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد