Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:31:20 GMT

راه اندازی شبکه خیرخواهان اجتماعی با کمک هوش مصنوعی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۵۹۸۶

راه اندازی شبکه خیرخواهان اجتماعی با کمک هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، SociallyGood اولین بازار آنلاین برای سازماندهی فعالیت‌های خیرخواهانه اجتماعی محسوب می‌شود که یک اپلیکیشن تلفن همراه برای آن طراحی شده است.

مرتبط ساختن آسان فعالان اجتماعی، یافتن افراد علاقمند جدید، شناسایی سازمان‌های غیرانتفاعی علاقمند به این نوع فعالیت‌های خیریه و ایجاد امکانی تازه برای کمک رسانی و فعالیت افراد داوطلب از جمله مزایای طراحی اپلیکیشن SociallyGood است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات رسانی از طریق این اپلیکیشن، در حوزه‌هایی همچون تخصیص منابع، همتایابی، نظارت و ارزیابی و غیره قابل تقسیم بندی است. به منظور ارتقای عملکرد SociallyGood در حوزه‌هایی همچون جمع آوری کمک‌های خیریه، شناسایی و دسته بندی نیروهای داوطلب، سازماندهی رویدادها، همتایابی و شناسایی نیروهای همکار مناسب، مدیریت فعالیت‌ها و غیره از هوش مصنوعی نیز استفاده شده است.

این برنامه فعلاً در هند و امریکا فعال شده و انتظار می‌رود ظرف سه سال آینده در دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برخی زیرمجموعه‌های سازمان ملل مانند برنامه توسعه سازمان ملل متحد نیز در حال برنامه ریزی برای بهره برداری از SociallyGood هستند.

کد خبر 4613724

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه اجتماعی موسسه خیریه اپلیکیشن موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: بیشتر آمار طلاق‌های این استان مربوط به البرز نیست و از شهرهای مجاور طلاق خود را البرز ثبت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی البرز در حاشیه اختتامیه طرح تربیت خبرنگار محله، با عنوان طرح "رسا محله" در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نظرآباد بیش‌ترین آمار ثبت طلاق را دارد در صورتی که کم‌ترین بومی نظر‌آباد در‌خواست طلاق می‌دهند.

مدیرکل اجتماعی البرز اذعان داشت: علت ثبت طلاق بالا در نظرآباد نرخ پایین هزینه‌های‌ دفتر ثبت طلاق به خصوص شهر کرج است ‌که از شهرهای مجاور برای ثبت طلاق به آنجا مراجعه می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش طلاق در استان افزود: تا سال گذشته 3.5 درصد کاهش طلاق در استان شاهد بودیم که این قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری شود که یکی از آنها تقویت مراکز پیشگیری و همچنین راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج می باشد.

کاظمینی در ادامه افزود: در دل ازدواج مسکن، اشتغال، اقتصاد و مسائل فرهنگی هم هست که با راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج آن را پوشش خواهیم داد.

15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در البرز رخ می‌دهد استانداری البرز: کودک کار خیابانی ایرانی نداریم

محمد جواد کاظمینی همچنین اظهار داشت: بالاترین علت طلاق در استان البرز مهاجرپذیری بالاست که این امر باعث اختلاف سلیقه، فرهنگی و تفکرات مردم می باشد که کاملا در وجودشان مخفی است و در زندگی مشترک مشخص می شود.

مدیرکل اجتماعی البرز در ادامه گفت: شاخص های ازدواج باید در دوران دبیرستان به آن پرداخته شود و به جرات می‌توان گفت ما در حوزه کاهش طلاق کاری نکردیم و باید به کوشیم این معضل اجتماعی کمرنگ تر شود.

کاظمینی در پایان اظهار کرد: از ثبت احوال مطالبه‌ای در این خصوص داشتیم که قرار شد سامانه ای تدارک دیده شود تا برای استفاده از برخی خدمات باید شخص اثبات کند که در آن محل سکونت دارد و بزودی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر