Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پروش گفت: ۵۰ هزار مربی در کنار مربیان تربیتی و داشتن مربیانی از بدنه معلمان کشور با افتخار به تربیت اجتماعی دانش آموزان کمک کرده و بزرگترین نقش را تربیت اجتماعی و مشارکت دانش آموزان بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، علیرضا کاظمی در آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی اظهار کرد: در آغاز دهه سوم تاسیس سازمان دانش آموزی هستیم و با داشتن یکی از بزرگترین تشکل‌های دانش آموزی و درون سازمانی به یکی از سازمان‌های پیشرو در تعلیم و تربیت دانش آموزان تبدیل شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این سازمان با داشتن یک میلیون و ۵۰۰ هزار عضو نقش مهمی در تربیت دانش آموزان را بر عهده دارد.

کاظمی افزود: ۵۰ هزار مربی در کنار مربیان تربیتی و داشتن مربیانی از بدنه معلمان کشور با افتخار به تربیت اجتماعی دانش آموزان کمک کرده و بزرگترین نقش را تربیت اجتماعی و مشارکت دانش آموزان بر عهده دارد.

وی افزود: با اجرای ۳۰ برنامه مختلف و تعلیم و تربیت تمام ساحتی و ایجاد روحیه نشاط به تحقق ماموریت‌های آموزش و پرورش کمک می‌کنیم.

وی در ادامه درباره سایر فعالیت‌های سازمان دانش آموزی گفت: در مانور زلزله، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، مشق مهربانی، اردو‌های زیارتی، اعتکاف دانش آموزی، برنامه‌های سپاس مربی و با حضور در سیل مهربانی همکلاسی‌ها جلوه زیبای نهادینه سازی همکاری دانش آموزان را رقم زده ایم.

وی در ادامه اشاره کرد: در رشد ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، مهربانی، نظم پذیری، تلاش و صرفه جویی، عدل و انصاف شجاعت و دلیری، میهن دوستی و وطن دوستی و مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری دانش آموزان در تحقق مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان گام‌های مهمی را برمی داریم.

رئیس سازمان دانش آموزی گفت: دهه سوم که دهه تحول در تمام اجزای سازمان است امیدواریم بتوانیم ماموریت‌های جدید سازمان را یک فرصت تربیتی جدید تلقی کنیم و با شبکه ساری بتوانیم از این فرصت بیشترین استفاده را ببریم؛ و در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی قدم‌های موثری را برداریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانش آموزان اموزش و پرورش پرورش میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی