Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@22:20:37 GMT

افزایش ساعت کار خط 1 مترو

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۶۲۴۴

زمان بهره برداري از ايستگاه هاي خط یک متروي تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، افزایش يافت. ناطقان: به گزارش روابط عمومی مترو تهران، مهندس فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام اين خبر افزود: از امروزشنبه 21 ارديبهشت تا پایان زمان برگزاری بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم ساعت مسافرگیری در خط يك متروي تهران افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نايب رييس هيات مديره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروي تهران در شرایط عادی تا 22:30 است تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر گرديد تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهري در ایام برپایی بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم در ماه مبارك رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطارها در خط یک متروي تهران ازساعت 22:30 تا 23:30، نيز طبق زمانبندي قبلي در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت 23:30 از آخرین قطارهایی که از ایستگاه مصلی امام خميني (ره) عبور می‌کنند به مبادي اوليه خود بازگردند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از 21 اردیبهشت تا چهارم خرداد 98 در مصلي امام خميني (ره) برپااست. منبع: عصر ایران برچسب ها: افزایش ساعت کار ، مترو ، نمایشگاه قرآن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش ساعت کار مترو نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌ سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده‌ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟