Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:21:40 GMT

اصفهان| ذوب‌آهن و فولاد خوزستان؛ تداوم درخشش تیم احیا شده

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۶۷۸۸

اصفهان| ذوب‌آهن و فولاد خوزستان؛ تداوم درخشش تیم احیا شده

برگ برنده ذوب‌آهن برابر فولاد خوزستان را باید در انسجام تاکتیکی و نظم تیمی بهتر، شناخت کامل از نقاط ضعف حریف و برتری ذهنی و روانی بازیکنان ذوب‌آهن نسبت به تیم فولاد جست‌وجو کرد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس شب گذشته با انجام 8 دیدار هم‌زمان برگزار شد که در یکی از این رقابت‌ها ذوب‌آهن اصفهان مقابل فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان منصوریان با ارائه یک نمایش تهاجمی فولاد را درهم کوبیدند تا رده ششمی جدول را که به عنوان هدف خود برای اتمام فصل در نظر گرفته بودند، تصاحب کنند. سبزپوشان اصفهانی در حالی به مصاف فولاد خورستان رفته بودند که هفته گذشته صعودشان را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده و از نظر روحی و روانی در اوج آمادگی قرار داشتند.

سبزپوشان اصفهانی با این برد قاطعانه خانگی 39 امتیازی شده و در رده ششم جدول رده‌بندی جای فولاد خوزستان را گرفتند.

ذوب‌آهن همچنان روند درخشان خود در نیم‌فصل دوم را ادامه می‌دهد. سبزپوشان که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، روند روبه رشد خود را آغاز کرده‌اند، در ادامه با نتایجی که به دست آورده‌اند، تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ شده و فوتبال زیبا و باکیفیتی را ارائه می‌کنند.

ذوب‌آهن مقابل فولاد تیم برتر میدان بوده و بازی یک‌طرفه‌ای را به نمایش گذاشت. شاگردان منصوریان در این دیدار برعکس رقابت‌های آسیایی بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشته و توانستند با گرفتن میانه میدان از فولادی‌ها ارتباط خط میانی و حمله آنها را از بین برده و مانع شکل‌گیری نظم تاکتیکی تیم قطبی شوند. سبزپوشان اصفهانی مقابل فولاد در تمامی خطوط موفق بوده و بازی خوب و با‌کیفیتی را از خود به نمایش گذاشتند. از طرف دیگر از هم پاشیدگی تاکتیکی تیم فولاد و ضعف مفرط این تیم در فاز دفاعی باعث شد قرمزپوشان خوزستان مقابل ذوب‌آهن عملاً حرفی برای گفتن نداشته باشند و سبزپوشان اصفهانی پیروزی قاطع و دلچسبی را به دست آورند.

برگ برنده ذوب‌آهن را باید در انسجام تاکتیکی و نظم تیمی بهتر، شناخت کامل از نقاط ضعف حریف و برتری ذهنی و روانی بازیکنان ذوب‌آهن نسبت به تیم فولاد جست‌وجو کرد. برتری ذهنی و روحی ذوبی‌ها در مقابل شاگردان قطبی باعث برتری کامل آنها در روند مسابقه شده و به سبزپوشان اصفهانی اجازه داد تا از فضاهای موجود در خط دفاعی این تیم به نحو احسن استفاده کنند. یکی دیگر از نقاط قوت ذوبی‌ها مقابل فولاد انتخاب تاکتیک درست با توجه به ضعف‌های این تیم بود. ذوبی‌ها به خوبی دریافته بودند که تیم قطبی در عمق خط دفاع ضعف داشته و روی ارسال از جناحین با مشکل روبه‌رو است؛ درست جایی که نقطه قوت ذوب‌آهن محسوب می‌شود، به همین دلیل شاگردان منصوریان برنامه گلزنی خود را روی این 2 حربه قرار داده و از همین راه نیز به هر 3 گل خود رسیدند. از طرف دیگر ذوبی‌ها با حفظ انسجام تاکتیکی و نظم تیمی خود در طول روند بازی، اجازه ندادند تا شاگردان قطبی در فاز هجومی کار خاصی از پیش ببرند.

ذوبی‌ها مقابل فولاد در هر 2 فاز هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته و مزد بازی جسورانه‌ خود را گرفتند. در فاز هجومی هافبک‌های ذوب‌آهن به خوبی از فضاهای به وجود آمده در خط دفاعی فولاد بهره برده و موقعیت‌های گلزنی زیادی را ایجاد کردند که اگر با دقت بیشتر مهاجمان این تیم همراه می‌شد، این تیم می‌توانست به تعداد گل‌های بیشتری دست یابد. اما اوج درخشش بازی از آن ارسلان مطهری، مهاجم احیا شده‌ ذوب‌آهن بود که علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساند، روی گل دیگر نیز تأثیرگذار بود و نه تنها سبب پیروزی تیمش شد بلکه به جرأت بهترین بازیکن میدان بود.

ذوبی‌ها در فاز دفاعی نیز با تمرکز بالایی ظاهر شده و بازی نسبتاً خوبی را ارائه کردند. اگرچه مدافعان این تیم در چند مورد اشتباهات فاحشی داشتند که اگر با موقعیت‌سنجی فولادی‌ها همراه می‌شد، می‌توانست کار را برای آنها سخت کند اما خوش‌شانسی ذوبی‌ها با بی‌دقتی مهاجمان فولاد همراه شد و سبزپوشان اصفهانی فقط یک گل در دقایق پایانی دریافت کردند.

در آن سو فولاد اما بازی بدی را به نمایش گذاشت و عملکرد چندان خوبی در هر 2 فاز دفاعی و هجومی نداشت. شاگردان قطبی پس از دریافت 2 گل در نیمه نخست، به سرعت از نظر تاکتیکی و تیمی از هم پاشیده شده و رو به بازی احساسی همراه با حرکات انفرادی آوردند و می‌توان گفت کاملاً مطابق میل ذوب‌آهن بازی نمودند. نداشتن تمرکز کافی باعث شد تا فولادی‌ها در فاز هجومی عملاً نتوانند از موقعیت گلزنی‌شان بهره ببرند و در خط دفاعی نیز اشتباهات مرگ‌بار زیادی را انجام دهند و شاید اگر مهاجمان ذوب‌آهن دقت بیشتری به خرج می‌دادند، می‌توانستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند.

اصفهان| روحیه‌ دادن مظاهری به معراج اسماعیلی در بین 2 نیمه؛ بازگشت خلعتبری به فولادشهراصفهان| ذوب‌آهن بالاخره به ششمی رسید؛ ذوب‌آهن 3 - فولاد خوزستان یکاصفهان| دروازه‌بان ذوب‌آهن نیامده رفت؛ صادقی در اولین واکنش مصدوم شد

منصوریان: نتیجه دلخواهمان را کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دیدار ما مقابل فولاد شبیه با بازی الوصل بوده و پس از نتیجه دلخواه با احترام به حریف بسیار خوب بازی کردند

علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خداروشکر پله به پله پیش رفتیم و بازیکنان جوان ما به بلوغ فکری رسیدند و کارهایی که در تمرین از آن‌ها می‌‌خواهیم بسیار خوب انجام می‌دهند، این دیدار ما بسیار شبیه با بازی الوصل بوده و پس از نتیجه دلخواه با احترام به حریف بسیار خوب بازی کردند.

وی گفت: امروز من رو به روی دوست بسیار خوبم که در مسیر مربیگری به من بسیار کمک کرد قرار گرفتم، در تفکرات من بسیار تغییر ایجاد کرد، امروز هم با همه احترام به ایشان نگاه می‌کنم و در اصفهان بازی کردن زمانی که تیم اصفهانی سرحال باشد بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: امروز درون دروازه صادقی را داشتیم که با مظاهری در یک ردیف پیش می‌روند اما امروز اتفاقی سبب شد گلر تیم ملی امید درون دروازه ما قرار گیرد و از ایشان بسیار راضی هستیم و از مربی دروازه‌بان و بدنساز تیم تشکر می‌کنیم، لذت می‌بریم که همه می‌جنگیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا حسرت نمی‌خورد که با این نتایج اگر زودتر به ذوب‌آهن می‌آمد شاید در کنار دیگر صدرنشینان بود، بیان کرد: احساس می‌کنم به موقع به ذوب‌آهن آمدم، نمازی تلاشش کرد اما برخی مواقع در روی یک پاشنه نمی‌چرخد، در لحظه‌ای که لازم بود درون یک تیم باشد و پشت سرم را نگاه نکنم به این تیم آمدم و از اعتماد یزدی‌زاده و آذری تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جلسه بسیار خوب با آذری و یزدی‌زاده داشتیم و جلسه‌ای برای آینده داشتیم و امروز را روز اتحاد نام گذاشتم و در روزی که دو پدر تیم دستشان در دست هم باشد به موقع آذری و یزدی‌زاده دستشان در دست هم رفت و پیش از بازی با یک انرژی ویژه‌ای به این دیدار آمدم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان زمانی که حمایت یزدی‌زاده و آذری را پشت سر دارند تفکرات ما بهتر انجام می‌شد و حالا که ذوب‌آهن ایران پرچم‌دار شده همه برای این منافع باید بجنگیم و این پرچم لیاقت می‌خواهد، جلسه امروز و حمایت از آذری به موقع بود، آذری مانند پدر از تیم حمایت کرد و یک نفره همه کار کرد.

منصوریان بیان کرد: آذری تک نفره ورزش کرده و زمانی که چرخه بچرخد به آن سمت از کوره در می‌رود، استان اصفهان به چنین مدیرعاملی افتخار کند، تفکر یزدی‌زاده و هیئت مدیره هم در یک راستا است، خسته نباشید جانانه به شهنازی می‌گویم، چیزی که از ذوب‌آهن فهمیدم در سخت‌ترین شرایط اتحاد عجیبی پشت این تیم خوابیده است.

وی گفت: اصفهانی‌ها هر هفته پشت تیمشان می‌ایستند و برای همین همیشه مدعی هستند، امیدوارم در مسجد سلیمان با همه وجود بازی کنیم و هر چه قسمت باید و لیاقت پیروزی برای هر کس باشد پیروز میدان شود، مقابل النصر با همه وجود بازی می‌کنیم و امیدوارم پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه شگردش در دیدارهای آسیایی برای پیروزی و کامبک چیست، اظهار داشت: این تیم یک دست شده و همه چیز روی اصول پیش می‌رود و رختکن تیم مانند یک خانواده است و خیلی سخت است وقتی عقب می‌افتیم و شگرد خاص ما این است که پرچم را روی دست بازیکنان می‌دهم.

منصوریان در واکنش به غیبت مظاهری و اینکه گفته‌ می‌شود محروم شده، افزود: خیر محروم نشده، با توجه به اینکه فاصله مظاهری و صادقی نزدیک شده است باید شرایط به نحوی شد که مظاهری را نداشتیم آن را در زمین داشته باشیم و نبودن مظاهری فنی بود.

وی خاطرنشان کرد: درباره پست هم با آن‌ها صحبت کردم و به صورت مهندسی از بازی ما فیلم برداری کردند، صحنه مظاهری و فخرالدینی را 20 بار نشان دادند، اما ضربه هواداران آن‌ها به بازیکنان ما را نشان ندادند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان و مربی آن‌ها بسیار خوب بودند و حساب عده‌ای که اذیت کردند جداست، در فضای مجازی ما کسی توهین به عراق نمی‌کند و برادر هستیم اما آن روز اذیت شدیم، کار بازیکنان را تایید نمی‌کنم اما خودتان را جای بازیکن ما بگذارید، حدادی‌فر برای من می‌تواند الگوی اخلاق باشد و با شیشه به سر بازیکنان ما زدند.

منصوریان بیان کرد: 90 دقیقه به مظاهری فحاشی کردند و کارشان از نظر حرفه‌ای تایید نمی‌کنم، بازیکنان ما یک پرچم وارد زمین می‌شوند، هنوز در بازی‌های آسیایی پرچم ذوب‌آهن نگذاشتم و زمانی که به خانواده و به کشورشان توهین می‌شود از کوره در میروند، کار بازیکنان را تایید نمی‌کنم.

وی گفت: همه بازیکنان ما درک کنند، من سرمربی اگر مشت بخورم نمی‌گویم چون قوانین هست من کتک بخورم، من هم ممکن است واکنش نشان دهم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: ما مهمان امام حسین (ع) بودیم و وجه مشترک 2 کشور کربلا است، ای کاش آن 6 یا 7 دقیقه اتفاق نمی‌افتاد، کمیته اخلاق ترسناک نیست و شاید خواستند آن‌ها را توجیه کنند، بازیکنان ما کار دفاعی کردند اما از نظر حرفه‌ای نمی‌پسندم.

قطبی: بازی عجیب و غریبی بود؛ نتیجه سه بر یک عادلانه نبود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار عجیب و غریبی بود و ذوب‌آهنی‌ها با کمترین موقعیت 3 گل و سخت گل می‌خورد.

افشین قطبی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار عجیب و غریبی بود و باید تشکر کنم از مهمان نوازی اصفهانی‌ها، 2 روز اینجا بودیم و همه مردم به ما لطف داشتند، 8 سال پیش اینجا بودم و کیفیت زمین خیلی بهتر شده و باید به ذوب‌آهن تبریک بگویم، به منصوریان برای بازی خوبش تبریک می‌گویم که در این دیدار پیروز شدند.

وی افزود: احساس کردم در بازی اتفاقاتی داشت که می‌توانست نتیجه متفاوت باشد، باید 2 پنالتی برای ما گرفته می‌شد و این اتفاقات می‌توانست اثرگذار باشد، آن‌ها با کمترین موقعیت 3 گل زدند و ذوب‌آهن سخت گل می‌خورد و گلر آن ها یک سیو بسیار خوب داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: نتیجه 3 بر یک عادلانه نبود و بازی نزدیک تر از 3 بر یک بود و باید از این تجربه‌ها درس بگیریم و همانطور که همه درک می‌کنند تصمیمی که پنالتی است گرفته نمی‌شود بسیار تاثیرگذار در بازیکنان است، ارتفاع اصفهان هم برای دیگر تیم‌ها کار را سخت می‌کند.

قطبی افزود: تشکر می‌کنم که زحمتی کشیدند و تا دقیقه 94 تسلیم نشدند و تشکر می‌کنم از همه خوزستان‌ها که حمایت کردند و عذرخواهی می‌کنم که نتیجه نگرفتیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اعتقاد به این دارید که داور نتیجه بازی را تغییر داد، بیان کرد: من چنین صحبتی نکردم، در برخی صحنه‌ها و زمانی که بیرون از خانه عقب افتاده‌ای پنالتی گرفته نمی‌شود اثر روحی در بازیکنان دارد، باید قبول کنیم هر قضاوتی که در هر بازی انجام می‌شود را روی شانه داور نمی‌گذاریم، نخستین قضاوت ایشان در لیگ بود و نمی‌دانم چرا این چنین داورانی برای فولاد می‌آیند.

وی تصریح کرد: این جذاب نیست زیرا همه بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند و این عادلانه نیست که قضاوت‌ها اینگونه باشد.

قطبی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن منصوریان در حد تیم‌های بالای جدول بوده، اظهار داشت: سپاهان و ذوب‌آهن در آسیا همیشه موفق بوده‌اند، به دلیل اینکه ارتفاع اصفهان بالاست و تیم‌های اصفهانی بسیار پرمهره ظاهر می‌شوند و از نظر مالی و ساخت و مدیریت قوی بوده‌اند و بازیکنان باهوشی دارند، این ذوب‌آهن نتایج خوبی نگرفته بود و زمانی که در چند بازی در دقیقه پایانی پیروز شدند با اعتماد به نفس متفاوتی بازی می‌کنند.

وی افزود: ثمره حضورشان در 32 تیم آسیا می‌بینند، در لیگ شما باید برای مدعی بودن باید همه بازی‌ها خوب باشید.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود، خاطرنشان کرد: از صمیم قلب دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود و ممکن است هر اتفاقی بیفتد و در اروپا دقیقه 97 پیروزی تغییر کرد، این نشان می‌‌دهد هیچگاه نباید پیش‌بینی کنیم و از هر تجربه‌ای درس بگیریم و برای همین پرسپولیس در همه فصل در یک سطح بماند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اینکه آیا درباره فصل آینده صحبتی شده یا خیر، بیان کرد: صحبت‌‌ها شده و ما منتظر هفته آخر هستیم.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. در دیدار رفت، بازی خوبی در حضور هواداران ملوان انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه به‌عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و سه امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه افزود: پس از بازگشتی که در هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان داشتیم به لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفتیم، ولی یکسری اتفاقات و مصاحبه‌ها درباره یکی از بازی‌های برگزار نشده در لیگ دسته اول به وجود آمد و هجمه‌های زیادی به ما وارد شد. مردم می‌دانستند فرار رو به جلوی دوستان است و ربطی به ما نداشت که جلوی بازی را بگیریم. یکسری مظلوم‌نمایی کردند و قصد داشتند آرامش استقلال خوزستان را به‌هم بزنند. تلاش کردیم بازیکنان توجهی به این حاشیه‌ها نکنند. امیدوارم بازیکنانم فردا نشان دهند این اتفاق تأثیری روی آنها نداشته است، اما اگر تأثیر بگذارد طوفان به پا می‌کنم و مسائلی را بازگو خواهم کرد که چه کسانی قصد ضربه زدن به فوتبال خوزستان دارند. چه کسانی از بازیکنان پول می‌گیرند یا می‌خواهند پول بگیرند. در این چند روز، بازیکنانی که ارتباط به من نداشتند پیامک دادند و سعی کردند آرام باشیم. اگر لطمه‌ای به تیم وارد شود همه چیز را اعلام می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه حملاتی که به او شده، شخصی بوده است یا خیر، گفت: من ۳۰ سال است مربیگری می‌کنم و سعی کرده‌ام با آرامش کار کنم. دنبال آدم‌های سیاسی و زد و بند هم نبودم و نیستم. شاید تنها سرمربی فوتبال خوزستان بودم که سرمربی تیم جوانان نیز شده‌ام. من پله پله بالا آمدم و از رانت استفاده نکرده‌ام، به همین دلیل در دل مردم جا دارم و من را دوست دارند! همیشه سعی کرده‌ام از فوتبال استانم دفاع کنم. ضرب‌المثلی هست که در فلان شهر دنبال آهنگر بودند مسگر را جای دیگری زدند! (گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری). اصلاً این مسائل ربطی به من نداشت و سعی کردم حرمت‌ها حفظ شود. من آن روز پیگیر بودم و آقای نجفی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) نشان داد که چقدر دنبال این بودم بازی برگزار شود. عادل سواری که در نیم‌فصل اول در استقلال ملاثانی سمت داشت به‌صورت علنی گفت با همکاری من، این تیم آنجا (ورزشگاه غدیر اهواز) بازی کرده است. امروز هم تمرین آخرمان بود که با هیئت فوتبال همکاری کردم و بیش از ۵۰ مربی فوتبال در غدیر حضور یافتند تا ارزش‌گذاری شوند.

پورموسوی ادامه داد: برای من جای سؤال است که چرا همه دنبال ورزشگاه غدیر هستند و چرا به فکر ورزشگاه تختی اهواز نیستند؟ هشت ماه فرصت داشتند این ورزشگاه را آماده کنند. آقایان بنی‌تمیم و طالقانی تنها هستند و نیاز است به آنها کمک شود. ورزشگاه تختی ورزشگاه اصلی شهر است. الان بیایید کمک کنید. من ۱۰ ماه است فریاد می‌زنم زمین تمرین نداریم و کسی پاسخگو نیست. شهر اهواز زمین چمن ندارد. این همه شرکت صنعتی داریم و آلودگی به وجود می‌آورند، ولی چرا یک درصد درآمدشان را هزینه ورزش نمی‌کنند؟ زمین درست کنید و به ما اجاره دهید. اینکه همه ایستادند شرکتی مثل گروه ملی کار را بردارد و هزینه کند و سپس همه مالک شوند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینم همه می‌گویند اوضاع و احوال تیم‌های خوزستانی چرا این‌گونه است. مگر سال گذشته در سه تیم خوزستانی، دو تیم در پایین جدول نبودند؟ امیدوارم خودزنی‌ها تمام شود. پورموسوی بماند یا برود تمام تلاشش خدمت به خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به بها دادن به بازیکنان جوان گفت: یکی از ویژگی‌های تیم ما در نیم‌فصل دوم باور بازیکنان بود. آنها به خودشان اعتماد کردند و توانستیم در برخی از بازی‌ها برگردیم. امیدوارم فردا از شروع بازی این حس اعتماد و باور در بین بازیکنان وجود داشته باشد. هر جایی کار کرده‌ام از بازیکنان جوان بهره برده‌ام. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی می‌گردند باشگاهی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به سمت جوانگرایی می‌روند. لیگ ما سه بخش است، پنج تیم اول با توجه به بضاعت‌شان دنبال بهترین‌ها هستند و تیم‌هایی مثل ما هم دنبال بازیکنان بومی و جوان.

کد خبر 848529 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند