Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:37:20 GMT

فرماندار شهرستان طارم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۶۹۵۷

فرماندار شهرستان طارم منصوب شد

زنجان- ایرنا- با پیشنهاد استاندار زنجان و حکم وزیر کشور «ستار صفری» به عنوان فرماندار شهرستان طارم منصوب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طارم، در بخشی از این متن حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستار صفری که پیش از این مدت چهار ماه به‌عنوان سرپرست فرمانداری طارم مشغول به خدمت بود، سوابقی چون کارشناس آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، معاون فرماندار طارم به مدت 30 ماه و همچنین سابقه بخشدار بخش چورزق این شهرستان را به مدت 15 ماه در کارنامه کاری خود دارد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استان‌های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتصاب فرماندار طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات