Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به حضور فرمانده جدید سپاه پاسدارارن در جلسه غیر علنی مجلس گفت:نوع همکاری سپاه با نمایندگان، نیازمندی‌های تقنینی سپاه پاسداران، ارائه کمک به بسیج مستضعفین و تحلیلی از شرایط منطقه از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست غیرعلنی بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، بهروز نعمتی، در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، در توضیح نشست غیرعلنی صبح امروز نمایندگان با سردار سرلشکر سلامی، گفت: با توجه به انتصاب سردار سرلشگر سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان درصدد ارتباط با وی بودند، براین اساس تدبیری شد جلسه‌ای با حضور وی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه موضوعات متعددی مطرح شد، افزود: نوع همکاری سپاه پاسداران با نمایندگان، نیازمندی‌های تقنینی سپاه پاسداران، ارائه کمک به بسیج مستضعفین و تحلیلی از شرایط منطقه از جمله موضوعات مطرح شده در نشست غیرعلنی بود.
وی تاکید کرد: در این جلسه ۵ نفر از نمایندگان به ایراد سخنرانی پرداختند.   نعمتی بیان داشت: همچنین سردار سلامی با توجه به شرایط منطقه تحلیلی را ارائه کرد مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها جنگ روانی راه انداخته‌اند، چراکه رفت و آمد‌های نظامیان آن‌ها امری معمول است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه غیر علنی فرمانده سپاه مسائل منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری