Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@03:42:12 GMT

کوله پشتی که قادر به روشن کردن فضای یک استادیوم است + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۱۷۶

کوله پشتی که قادر به روشن کردن فضای یک استادیوم است + تصویر

یک شرکت تجاری کوله پشتی با دو منبع انتشار نور قدرتمند تولید کرده که می‌توانند فضایی به بزرگی یک استادیوم را در شب روشن کنند.

به گزارش شریان نیوز، این دو منبع نور دو چراغ ال‌ای دی دایره‌ای شکل هستند که در مجموع ۴۹۰۰ لومن قدرت دارند. کوله پشتی یاد شده ترونکس نام دارد و دارای تسمه‌ها و بند‌های کاملاً قابل تنظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغ‌های ال‌ای دی این کوله پشتی نیز از پشت فرد و با میله قابل انعطافی که دارد به محیط روبرو تابانده می‌شود تا وی بتواند به راحتی رفت و آمد کند.

این چراغ‌های CREE XHP ۷۰ در سه حالت قابل تنظیم هستند که حداکثر نور هر یک از آن‌ها به ۲۴۵۰ لومن می‌رسد. این سه حالت برای تابش عادی، تمرکز کردن بر روی یک نقطه خاص یا تابش در یک پهنه بسیار گسترده و عریض قابل استفاده هستند.

چراغ‌های یادشده فعالیت‌هایی را در شب و در تاریکی مطلق ممکن می‌کنند که تا به حال برای طبیعت گردان ممکن نبوده است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به کوهپیمایی، دوچرخه سواری و قایق سواری اشاره کرد.

شارژر این باتری‌ها استفاده از آن‌ها را برای حداکثر ۲۴ ساعت ممکن می‌کند. پاوربانک ۱۳۶۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر مزایای این محصول ۱۴۹ دلاری است.

 

برچسب هاکوله پشتی

منبع: شریان

کلیدواژه: کوله پشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر

 هواداران پرسپولیس با حضور 60 هزار نفری در بازی سپاهان رکورد جالبی را برای خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سال‌های گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • معلمان دل‌های روشن
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • (تصاویر) معلمان دل‌های روشن
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود