Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري استان زنجان گفت: روند تخصيص اعتبارات دولتي و هزينه کرد از منابع جاري اين شرکت و سرمايه گذاري در دولت تدبير و اميد صعودي بوده و باعث پيشرفت در طرح ها شده است.

عليرضا جزء قاسمي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در دوره خدمت دولت تدبير و اميد از سال 92 تا کنون بيش از 2 هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني و منابع داخلي و سرمايه گذاري بخش خصوصي در بخش آب و فاضلاب شهر استان زنجان هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: طرح هاي آبرساني به شهرهاي زنجان، ابهر و خرمدره، ايجاد تاسيسات جمع آوري و تصفيه بهداشتي فاضلاب در هفت شهر استان از جمله طرح هاي بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.
اين مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح هاي بزرگ، بيش از 40 پروژه و طرح مختلف در زمينه آب و فاضلاب شهرهاي استان در دست اجرا قرار دارد.
جزء قاسمي اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و استفاده از توان و سرمايه گذاري بخش خصوصي اقدامات چشمگيري داشته است که از جمله آن مي توان به قرارداد 1100 ميليارد ريالي ارتقاي مدول اول و احداث مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب شهر زنجان اشاره کرد.
اين مسئول تاکيد کرد: ارتقاي مدول اول و احداث مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب شهر زنجان به روش BOT و با قراردادي به مبلغ 300 ميليارد ريال، به عنوان بخشي از اجراي پروژه شبکه جمع آوري بهداشتي فاضلاب شهر زنجان به روش فاينانس جاري اجرا مي شود.
به گزارش ايرنا، شرکت آب و فاضلاب شهري استان زنجان در بخش آب آشاميدني 250 هزار مشترک دارد.
3231/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۲۳ تن قیر رایگان به شهرداری‌های چایپاره
  • مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز برای ۲۵ سال آینده کفایت می‌کند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی ازمدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز
  • تخصیص ۱۲۲۵ تن قیر رایگان به شهرداری سلماس
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است