Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:13:09 GMT

والورده: احساس می‌کنم در فیلم فرار بزرگ زندگی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۳۳۲

والورده: احساس می‌کنم در فیلم فرار بزرگ زندگی می‌کنم

ارنستو والورده، سرمربی بارسا می‌گوید با وجود ضربه سختی که به بارسلونا وارد شده او قدرت آن را دارد که به هدایت این غول کاتالان ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلون امروز صفحه اول خود را به عکس ارنستو والورده، سرمربی بارسا اختصاص داده و مهم‌ترین جمله او در آخرین مصاحبه مطبوعاتی‌اش را تیتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که والورده با اعتراف به اینکه بارسلونا بعد از حذف دراماتیک و تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا ضربه سختی خورده ولی او "قدرت آن را دارد که به عنوان سرمربی بارسلونا به هدایت این تیم ادامه دهد".

 

والوروده که در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ختافه در مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود در آغاز صحبت‌هایش درباره انتقادهای شدیدی که به او و تیمش به دلیل عوض کردن پیروزی 3-0 در بازی رفت مقابل لیورپول با شکست 4-0 در بازی برگشت می‌شود، وقتی خبرنگاران از او درباره آینده‌اش در بارسا پرسیدند:" من احساس قدرت می‌کنم و حالم خوب است".

 

 

والورده در ادامه گفت:" من می‌خواهم قدم بعدی را بردارم و آدمی نیستم که خودم را پشت دیگران قایم کنم. احساس می‌کنم در فیلم فرار بزرگ زندگی می‌کنم، دستگیرم کرده‌اند و به سلول انفرادی انداخته شده‌ام آنهم در حالی که فردا قرار است در بازی بزرگ مقابل نازی‌ها به میدان بروم".

 

سرمربی بارسا در ادامه صحبتهایش گفت:" من با رئیس باشگاه صحبت کرده‌ام و او مثل همیشه کاری می‌کند که بعد از صحبت با او احساس می‌کنم از من حمایت می‌شود. بعد از ضربه‌ای به آن سنگینی همه چیز تغییر می‌کند. در فوتبال وقتی از این اتفاق‌ها می‌افتد همه در لحظات اول دلشان می‌خواهد تیم را کلا از بین ببرند و از نو بسازند. ولی بارتومئو گفت که حمایت کاملش را از من دریغ نخواهد کرد".

 

والورده در ادامه اضافه کرد:" ما ناراحتیم و من این را انکار نمی‌کنم. ما نسبت به خودمان و هواداران‌مان مسئولیم. اینکه تیم در یک بازی حذفی ببازد اشکالی ندارد، مهم چگونه باختن است. ولی گزینه دیگری به جز نگاه به آینده وجود ندارد. ما به برداشتن قدم بعدی مجبور هستیم".

 

سرمربی بارسا در ادامه توضیحاتش گفت:" مثل این می‌ماند که پاهایمان سنگین‌تر شده ولی به جز کنار آمدن با اتفاقی که افتاده، هیچ راه دیگری برای عبور از این مرحله وجود ندارد. فشاری که روی ما است خیلی سنگین است چون هنوز از آن شکست دور نشده‌ایم. ما 1-0 نباختیم، 4-0 باختیم و چنین شکستی برای باشگاهی مثل بارسلونا اهمیت دارد. ولی شک ندارم این تیم می‌تواند مردم را دوباره به هیجان بیاورد".

 

بارسلونا ارنستو والورده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زورگیر خبر داد که در خیابان فرشته و محله الهیه تهران تردد می‌کردند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت‌سوار را حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. ۲ سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند، اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیرشده گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان ۳ دستگاه گوشی آیفون سرقتی و یک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیای قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون ۴ شاکی به مقر انتظامی مراجعه و ۲ سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم