Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:04:49 GMT

توضیحات لاریجانی درباره جلسه با فرمانده سپاه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۶۱۵

توضیحات لاریجانی درباره جلسه با فرمانده سپاه

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از اعلام دستور کار جلسه توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز با سردار سلامی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی گفت: از ساعت ۹ جلسه‌ای با سردار سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جلسه مجلس با حضور فرماندهان سپاه علنی شد

وی افزود: بعد از اینکه وی مسئولیت فرماندهی را بر عهده گرفت این جلسه برای آشنایی با ایشان و دیدگاه‌های وی برای مسائل آینده سپاه و تقویت سپاه، مخصوصاً استفاده از بدنه وسیع بسیج برای بهبود شرایط داخلی کشور و همچنین تحلیلی درباره شرایط منطقه بود که استفاده کردیم و نمایندگان نیز در این خصوص اظهاراتی داشتند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز سپاه پاسداران علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی شوراهای شهر و مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پیگیری مجلس اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی چمران امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سفر به خراسان شمالی و جلسه هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین نیازمندی‌های مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی، ۱۸ سال دیرتر از موعد مقرر آغاز به کار کردند، افزود: عقب ماندگی‌ها به واسطه عقب بودن در آغاز به کار همچنان جبران نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها در امتداد هم فعالیت دارند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرها پارلمان محلی محسوب می‌شوند و نقش اساسی در برطرف کردن مشکلات دارند اما در این باره مدیریت شهری به پشتیبانی خانه ملت نیاز دارد.

رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها بیان کرد: شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدیریت شهری به خانه ملت راه یافته اند بر این اساس تأثیر زیادی در حل شدن مشکلات شهرها دارند.

چمران بیان کرد: مجلس شورای اسلامی دور گذشته، قانون درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را پیگیری کرد اما مشکلات هنوز وجود دارد، به طور مثال انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پشتیبانی خانه ملت اجرایی شود.

کد خبر 750085

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد