Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از وزیر و معاون وزیر تاکید کرد که آرزوی آنها در بحبوحه این همه بحران، قهرمانی پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان به نتیجه تساوی بدون گل رسید. با این نتیجه، استقلال شانس قهرمانی را از دست داد و حالا باید فقط برای کسب سهمیه آسیا در هفته آخر به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان بازی استقلال یک گل به ثمر رساند که داور این گل را مردود اعلام کرد. هرچند فرهاد مجیدی بعد از این بازی، از فوتبالی که انجام شد به عنوان یک فوتبال «کثیف» یاد کرد اما سرمربی استقلال به این موضوع بسنده نکرد و امروز حمله شدیدی به دولت و وزارت ورزش و حتی پیشکسوتان استقلال داشت.

مجیدی نوشت: «استقلال قهرمان نشد و به همه آنچه می‌خواستند رسیدند، از فدراسیون گرفته تا وزیر و معاون وزیر که در میانه این همه بحران خارجی و داخلی، گرانی و فروپاشی اقتصادی، اختلاس و فساد، آرزویش این است که پرسپولیس قهرمان شود.

این همه بدبختی گریبانمان را گرفته و فوتبال شادی و تسکین موقت دردهای ماست، که آن را آلوده به ناحق می‌کنند و از ما دریغ می‌کنند.

گل سالم ما را مردود اعلام کردند و فقط حق بازیکنان و مربیان استقلال را تضییع نکردند، حق میلیون‌ها طرفدار را ضایع کردند. این اشتباه داوری نیست، فساد گسترده است که همه جا ریشه دوانده است. از کارشناسی که در تلویزیون جلوی میلیون‌ها مخاطب به راحتی دروغ می‌گوید و ابایی ندارد که نظرش، قواعد علم فیزیک را هم نقض کند، تا آن پیشکسوتی که تا دیروز دلسوز و نگران من بود که مهره سوخته نشوم و امروز در برابر این حق خوری آشکار سکوت می‌کند.

پشت به قدرت و رو به طرفداران استقلال حرف می زنم. در برابر بی عدالتی‌ها هرگز ساکت نخواهم بود. ما قهرمانی را از دست دادیم اما بازیکنانمان با تمام وجود بازی کردند و این کم از قهرمانی نیست. هواداران استقلال در هر حالی از ما حمایت کردند. استقامت آنها در طرفداری از تیم به ما درس پایداری می‌دهد.»

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از رویارویی با سپاهان عصر دیروز برگزار شد. سرخپوشان پایتخت بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟