Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:06:57 GMT

۳۶ کشته و زخمی در حادثه واژگونی اتوبوس در شیلی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۷۸۸۳

۳۶ کشته و زخمی در حادثه واژگونی اتوبوس در شیلی

مقامات شیلیایی از کشته شدن شش نفر و زخمی شدن ۳۰ نفر دیگر به دنبال واژگونی یک اتوبوس در منطقه جنوب مرکزی "آرائوکانیا" خبر دادند.

به گزارش ایسنا، این حادثه روز گذشته (شنبه)‌ به وقوع پیوسته و چهار زن و دو مرد در پی آن جان باخته‌اند که یکی از زنانِ قربانی، اهل پاراگوئه بوده است.

با توجه به این که اتوبوس هنوز در حال بازبینی فنی است، علت این حادثه هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتوبوس به هنگام واژگونی ۵۲ مسافر، دو راننده و یک کمک راننده داشته است.

مدیر اجرایی شرکت اتوبوس مربوطه نیز ضمن ابراز ناراحتی و تاسف خود، وقوع این حادثه را به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفته است.

بنا بر خبرگزای شینهوا، پلیس محلی اعلام کرده که در این حادثه راننده کنترل اتوبوس را از دست داده و در نتیجه اتوبوس روی طرف چپ خود واژگون می‌شود اما مقامات در حال جمع‌آوری اطلاعات بیشتر از افرادی که در این حادثه حضور داشته‌اند برای روشن‌ شدن علت دقیق این حادثه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مرادی بانوی ایثارگر روستای نورآباد از توابع شهرستان مهر با فداکاری در صحنه واژگونی خودرو جان راننده جوان را نجات داد.

پنج شنبه شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ زهرا مرادی با پراید سواری خود از روستای نورآباد مهر، به همراه خانواده خود راهی منزل پدری خود در شهر خوزی بودند که به محض واژگونی خودرو ۴۰۵ سبقت گرفته از آنها با صحنه دلخراش آسیب و واژگونی خودروی مواجه می‌شوند که زهرا به کمک خانواده خود جان راننده خودرو آسیب دیده را نجات می‌دهند

در این گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر به صورت میدانی در منزل این خانواده فداکار حاضر شده و با آنها گفتگو می‌کند، آنها می‌گویند پس از بیرون آوردن راننده جوان از خودروی سانحه دیده ۴۰۵ و حمل وی به بالای جاده، خودرو دچار آتش سوزی کامل می‌شود.

کد خبر 6096091

دیگر خبرها

  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • گره اندر گره
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان