Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@03:57:05 GMT

ارتش از قطب‌های اصلی قدرت نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۰۹۲

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار فرماندهان ارتش در جنوب غرب در اهواز بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای را به کشور ارایه داده و اکنون نیز یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مظلومانه به شهرستان خرمشهر حمله شد و دشمن ادعا داشت که درمدت ۴۸ ساعت به تهران می رسد اما ارتش جمهوری اسلامی با ایفای نقش موثر خود در آزادسازی خرمشهر آن را در تاریخ به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی از کشورهای جهان، ارتش را در کنار خود و برای ظلم به کشورهای ضعیف تقویت کرده و برای پایداری این قدرت به مردم خود نیز ظلم می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در سال ۵۷ اگر پیوستن و حمایت ارتش جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی نبود، شاید این انقلاب به نقطه مطلوب خود نمی‌رسید.

وی گفت: شتاب بخشی به پیروزی انقلاب اسلامی از اقدامات درخشان ارتش جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: ارتش جمهوری اسلامی از فطرت خود هیچگاه فاصله نگرفته و همواره تفاوت میان عدالت و نقطه مقابل آن را به خوبی می داند.


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند