Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، با بیان اینکه آئین‌نامه نشریات علمی کشور تغییر یافته درخصوص این تغییرات اظهار کرد: در آئین‌نامه جدید سیاست‌ها، استانداردها، ضوابط کلی و شرایط تأسیس قید شده است و متقاضیان واجد شرایط انتشار نشریه می‌توانند بدون مراجعه به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اخذ مجوز، در چارچوب استانداردها و ضوابط اعلام شده نسبت به انتشار نشریه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم درخصوص نحوه ارزیابی مجلات نیز گفت: از این پس به جای صدور گواهی اعتبار علمی با عناوین «علمی-پژوهشی» یا «علمی-ترویجی» نشریات علمی اعم از آنهایی که تاکنون از کمیسیون نشریات علمی گواهی اعتبار علمی دریافت کرده‌اند و آنهایی که از این پس برای ضوابط جدید ایجاد می‌شوند، در صورت داشتن شرایط از طریق ثبت اطلاعات خود در سامانه نشریات، در فرایند ارزیابی سالانه قرار می گیرند. کمیسیون نشریات، آن‌ها را بر اساس شاخص‌ها ارزیابی و رتبه آن‌ها را در سامانه اعلام می‌کند. این رتبه در کلیه ارزشیابی‌ها ملاک عمل خواهد بود.

دکتر غلامی در پایان درباره نحوه حمایت از نشریات با توجه به ضوابط جدید اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های جدید در این آئین‌نامه، نشریات علمی انجمن‌های علمی تخصصی یا نشریاتی که با مشارکت این انجمن‌ها منتشر می‌شوند مورد حمایت بیشتری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

31 / 31 وزیر علوم منصور غلامی نشریات علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر علوم منصور غلامی نشریات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!