Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:29:48 GMT

رونق امروز مساجد، نتیجه تلاش دیروز علماست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۱۷۹

رونق امروز مساجد، نتیجه تلاش دیروز علماست

تبریز- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با اشاره به جایگاه علما و روحانیون در دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، رونق امروز مساجد را نتیجه تلاش های دیروز علما عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد روز یکشنبه در دیدار با علمای ایثارگر و خانواده شهدای روحانی شهرستان میانه، از روحانیون مبارز به عنوان نعمت های الهی و از برکات خدا در جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: جامعه امروز مدیون ایثارگری و فداکاری های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در دیدار با مادر شهیدان رضوی، اظهار داشت: خانه عالم، خانه علم و تقواست و خانواده شهدا افتخار ملت هستند که در این میان، شهدای روحانی از جایگاه و امتیازات خاصی برخوردارند.
حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به صبر و تحمل مشقت های فراوان توسط خانواده های شهدا، خاطرنشان کرد: صبر، استقامت و ایستادگی شما سبب حیرت تاریخ شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با هدف تکریم شهدای روحانی و روحانیون ایثارگر؛ به همراه جمعی از کارکنان سپاه میانه با حجت الاسلام فیضعلی قدوسی نیا از روحانیون ایثارگر و همچنین با خانواده شهیدان رضوی دیدار و از آنان تجلیل کرد.
7232/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايثارگران علما ميانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه به خیزش بزرگ دانشجویان جهان علیه جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:  این اتفاق نتیجه استقامت مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: رژیم منحوس صهیونیستی همواره برای به تصویر کشیدن یک چهره متمدن از خود سالهاست هزینه های فراوانی متحمل شده  و بیشترین تمرکز خود را در دانشگاهها معطوف کرده است اما امروز همین اقشار دانشگاهی به مقابله با رفتارهای باطل و خصمانه او پرداخته اند و این بسیار برای صهیونیسم دردناک است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت:  شیعیان پیرو امام صادق (ع) باید غیرت دینی داشته باشند و هر زمان گناهی در جامعه مشاهده شد از خود غیرت نشان دهند.

 

دیگر خبرها

  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون