Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:45:15 GMT

تست جاده‌ای پاترول- آرمادا 2020 نیسان در خاورمیانه (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۲۲۰

تست جاده‌ای پاترول- آرمادا 2020 نیسان در خاورمیانه (+عکس)

مدت زیادی است که نیسان نسل جدید "آرمادا" و بیش از آن "پاترول" را در اختیار هوادارانش قرار داده است. اینک در اقدامی جالب شاهد تست‌های خیابانی نسل جدید پاترول- آرمادا در امارات متحده عربی هستیم.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارسکوپ"، نیسان از سال 2016 در حال فروش شاسی‌بلندهای تمام سایز خود در آمریکاست و در این میان قصد دارد نسخه‌های جدیدی از پاترول را به جهان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاترول‌های کنونی از سال 2010 در آمریکا به فروش می‌رسند و بسیاری از کارشناسان زمان را برای بازنشستگی این نسل از پاترول‌های نیسان مناسب می‌دانند.

انتظار می‌رود در SUV آینده کمپانی ژاپنی، موتورهای 5.6 لیتری بنزینی در جهت بهره‌وری بیشتر اصلاح شوند. از آنجا که، بازار نهایی شاسی‌بلندهای پاترول- آرمادا بازارهای خاورمیانه هستند، احتمال استفاده از موتورهای الکتریکی روی این بخش بعید به نظر می‌رسد.

نیسان بر این باور است اضافه کردن مجموعه‌ای از باتری‌ها و موتور الکتریکی، کمک زیادی به SUV های سایز بزرگش نخواهد کرد. مشتریان خاور میانه‌ای این خودرو علاقه کمتری به صرفه‌جویی سوخت دارند و اضافه کردن مجموعه سنگین باتری‌ها می‌توانند به کندی و مصرف سوخت بیشتر کمک کند. با این وجود اگر نیسان روی بزرگترین SUV های خود از سامانه‌های هیبریدی یا پلاگین-هیبریدی برای بازارهای خاص بهره برد، شگفت زده نخواهیم شد. موتورهای این خودرو نیز شامل گزینه‌های V6 می‌شود. البته هنوز در خصوص جزئیات این موتور و نوع درون‌سوز یا توربوشارژ آن خبری در دسترس نیست.

طراحی این خودرو همچنان به ماهیت سخت پاترول- آرمادا وفادار است. با این وجود بسیاری از جزئیات مانند جلو پنجره یا چراغ‌های LED مدرن شده‌اند.

براساس گزارش‌ها، این خودرو در سال 2020 رسما معرفی شده و در سال 2021 به فروش می‌رسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تست خودرویی نیسان پاترول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن