Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@17:41:36 GMT

ساخت سریال همسر زیبا بروفه به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۳۰۵

به گزارش پارس نیوز، پیام صابری بازیگر، کارگردان و چهره‌پرداز سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه کار چهره‌پردازی را با دستیاری در فیلم امام علی (ع) و همکاری با داوود میرباقری آغاز کرد.

او با بازی در کار تلویزیونی علی شوقیان در سال ۱۳۷۳ با عنوان خانه شلوغ، بازیگری را به صورت جدی آغاز کرد و بعد از آن در فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم هم بازی کرد. آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله پشتی» برای شبکه زاگرس بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد و ناتمام ماند.

سریال «کوله پشتی» به کارگردانی پیام صابری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی در چند لوکیشن در مناطق مختلف شهر کرمانشاه تهران از جمله منطقه تاریخی و گردشگری طاق بستان، بیستون و بازار سنتی، کارگاه نان برنجی، خیابان بهار و دهکده المپیک در تهران تصویربرداری شده است.

نعمت چگینی تهیه کننده این سریال، در گفتگو با خبرنگاران، درباره آخرین خبرها از ساخت این مجموعه گفت: یک روز از تصویربرداری سریال باقی مانده بود که این اتفاق تلخ برای آقای صابری رخ داد. تصویربرداری در  سال گذشته به پایان رسید و تدوین آن انجام شده است.

وی افزود: این سریال محصول امور استان‌هاست و قرار بود در شبکه شما پخش شود؛ اما هنوز زمان دقیق نمایش به ما اعلام نشده است.

گفتنی است محمد حاتمی، آشا محرابی، سوسن پرور، فروغ قجابگلو، سجاد قرگوزلو، سیروس میمنت، زهرا فراهانی، حافظ نبی زاده و ... بازیگران سریال «کوله پشتی» هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

تصویربردار: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، طراح گریم: مانی اسکندری، صدابردار: هادی افشار، دستیار اول کارگردان: شیرین خشایی، برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده، منشی صحنه: فریده رزمی، عکاسی: تارا قنواتی زاده، مدیر تولید: سید رضا حججی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، تدوین و صدا گذاری: علیرضا کمال پور، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: احسان فانیان.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون امام علی بازی گردشگری المپیک زهرا پیام صابری همسر زیبا بروفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»

  خونه همه هویت ماست. رگ و ریشه ما از میون سنگ و چوب و خشت وگل خونه‌هامونه که سربرمیاره. هیچ‌چیز توی عالم سخت‌تر و تلخ‌تر ازاین نیست که دیگری خونه و کاشانه‌ات روتصاحب کنه. جلوی چشمات جولون بده و نفس‌کش بطلبه واونجا رو به خاک وخون بکشه. این‌طور مواقع حرجی نیست که آدم همه هست ونیست وداروندارش روبده تا خونه‌اش روپس بگیره و اون رو دوباره آباد کنه.» 
درچکیده داستان هم آمده بود: «عالم را آب ببرد، بزرگان و درباریان مملکت محروسه را خواب برده است. در این هیاهو و غوغا، آصف میرزای قاجار رویای تکیه‌زدن بر تخت‌طاووس را دارد و ولایت دارالمرز گیلان را به‌عنوان مقر این طرح و توطئه انتخاب می‌کند، بی‌آن‌که آگاه باشد آنجا گلنار خان‌زاده به یاری دلداده‌اش اسماعیل میرشکار قصد بر باد دادن این رویا را دارند و می‌خواهند طرحی نو دراندازند.» اگر بیننده سریال نبودید، با این جملات دستگیرتان شده که این قصه درباره وطن است و از تاریخ روایت می‌کند اما بر این حکایت چاشنی عشق و دلدادگی را هم افزوده تا فضایی دل‌انگیزتر به قصه دهد. همین وجه البته برگ برنده تلقی می‌شود، زیرا تجربه ثابت کرده، مخاطبان تلویزیون دوستدار قصه‌های خانوادگی با مضامین عاطفی هستند و سریال‌های تاریخی که برای بالا بردن بار دراماتیک خود از این عنصر بهره بردند، موفقیت بیشتری در جذب مخاطب دارند.«گیل‌دخت» نیز ازهمین زمره است؛ اثری محصول مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی رسانه‌ملی که پخش آن در بهار۱۴۰۲ نیز ادامه یافت. با توجه به حیات طولانی که روی آنتن داشت و همچنین قصه گیرا و قاب‌بندی‌های چشم‌نواز توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند تا جایی که در گزارش‌های اعلامی مرکز تحقیقات صداوسیما تا تاریخ ۲۰اسفند۱۴۰۲، درمقام پربیننده‌ترین سریال سیما در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت. این سریال روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته تا برای مخاطبانی که از دیدن آن بازماندند، باردیگر ماجراهای گلنار در دوره‌ای از حکومت قاجار را به نمایش درآورد و از این منظر، نگاهی هم به زیست اجتماعی وسیاسی زنان درآن برهه تاریخی داشته باشد، زیرا همان‌طور که گفته شد، شخصیت اصلی قصه یک زن است.کسی که خلاف جهت آب شنا می‌کند وازاین‌که متفاوت به نظر برسد، نمی‌هراسد. چوب حرف مردم و اهل خانه را می‌خورد اما کوتاه نمی‌آید. در سرای اربابی خانه دارد اما دلش در گرو رعیت‌زاده‌ای شجاع است و بهای این عشق را هم می‌پردازد. 

نوشین مجلسی - سردبیر قاب کوچک

دیگر خبرها

  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون