Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:56:27 GMT

۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق در سلماس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۸۸۵۷

۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق در سلماس کشف شد

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل در حین گشت زنی در محور خوی- سلماس موفق به کشف ۸۸۰ لیتر قاچاق سوخت کردند افزود: در این راستا این میزان سوت در سه راهی برگشاد سلماس از یک دستگاه خودور کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این زمینه متهم شناسایی و دستگیر شد و پس از طی مراحل قانونی به پرداخت بیش از ۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۱۷۵ فقره پرونده گران فروشی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۶۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان به پرداخت بیش از دو میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اقوامی با اشاره به کشف ۳۴ بسته انواع لوازم بهداشتی خارجی در میاندوآب اظهار داشت: مأموران این اداره کل در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۳۴ بسته انواع لوازم بهداشتی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند و متهم به پرداخت ۴۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی به کشف ۷۰۰ جفت کفش خارجی قاچاق در خوی نیز اشاره و اعلام کرد: در بازرسی از یک دستگاه خودور در ایستگاه ایواوغلی ۷۰۰ جفت کفش اسپورت مردانه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

اقوامی اظهار داشت: با توجه به محتویات موجود در پرونده‌ها متخلفین علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۳۶۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

کد خبر 4614744

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا قربانی امروز _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف شده از جمله بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

قربانی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز، دو مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است.

کد خبر 749053

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد