Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق در سخنانی با تهدید رژیم صهیونیستی گفت: تل‌آویو و حیفا را به صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی تبدیل می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق در جریان کنگره بزرگداشت شهدای مدافع مقدسات که با عنوان "او شما را برگزید" در بغداد برگزار شد، با هشدار به رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: از روزی بترسید که پرچم‌های "یا زهرا" برافراشته شود، چراکه در چنین روزی نمی‌توان تل‌آویو و حیفا را از صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی تمییز داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نجباء هشت سال قبل در چنین روزهایی به ندای حضرت زینب علیها سلام لبیک گفتند و به رغم وجود جنگ تبلیغاتی شدید، به سوریه رفتند و شعار "زینب بار دیگر اسیر نخواهد شد" را سر دادند. همه دنیا گمان می‌کرد دولت سوریه پایان خواهد یافت و رفتن ما به آنجا اقدامی بی‌پروا است و چیزی را تغییر نخواهد داد اما امروز و پس از گذشت هشت سال همه به درستی حضور ما در سوریه پی برده‌اند.

الکعبی در ادامه ضمن اشاره به پیروزی محور مقاومت در میادین جهاد علیه نیروهای استکبار و تروریسم تکفیری، تأکید کرد: مقاومت با اقتدار و افتخار کامل آمریکا را در عراق شکست داد و آن را ناگزیر به خروج از کشور کرد. مقاومت کاری کرد که سردمدار بزرگ شرارت برای ورود به عراق باید مانند دزدها و به صورت پنهانی وارد کشور شود. مقاومت همچنین سازمان‌های تکفیری و گروهک‌های جنایتکار را که قرار بود بیش از ۲۰ سال حیات خود را ادامه دهند، ظرف مدت کوتاهی نابود کرد.

این مقام عراقی خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: ما به عنوان گروه مقاومت نظام تک قطبی به رهبری آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسیم. پس ای دولت‌های مستقر در کاخ سفید بدانید که تحریم کارآیی خود را از دست داده و دیگر ابزار دست جهان مستکبران و کشورهای مستبد نیست و نمی‌تواند پیروان امام حسین علیه السلام را وادار به تسلیم و پذیرش ذلت و خواری کند.

الکعبی ادامه داد: از روزی بترسید که پرچم‌های "یا زهرا" برافراشته شوند، چراکه در چنین روزی نمی‌توان تل‌آویو و حیفا را از صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی تمییز داد. ما مرد عمل هستیم نه حرف، ما مرد جهادیم و آنچه را به زبان می‌آوریم، اجرا می‌کنیم و لباس رزم را به طور کلی از تنمان در نمی‌آوریم مگر زمانی که سر افعی آمریکا و اسرائیل پرورش دهنده و منبع تروریسم را قطع کنیم.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء  عراق در ادامه به تشکیل تیپ آزادسازی بلندی‌های اشغالی جولان توسط النجباء اشاره کرد و گفت: ما پیشتر تشکیل تیپ جولان را اعلام کردیم تا رژیم صهیونیستی خوب بداند که ما در مقابل طرح‌های تکفیری‌اش تسلیم نخواهیم شد و اجازه نخواهیم داد نمایندگانش مسلمانان را قتل و عام کنند و خودش در امنیت کامل به سر ببرد.

الکعبی با استقبال از اقدامات قهرمانانه ملت یمن در مقابل وحشیگری و محاصره عربستان، پیروزی‌های ملت یمن را موجب شگفتی جهان و مایه آبروریزی آل سعود و حامیانشان توصیف کرد.

وی در پایان سخنرانی خود خاطرنشان کرد: النجباء به طور کامل از آیت الله خامنه‌ای و مراجع عظام پیروی می‌کند و بیانات این بزرگواران، اظهارات یا تحلیل معمولی نیست، بلکه وعده‌های نایب امام زمان (عج) است که ما در انتظار تحقق آن‌ها هستیم و معتقدیم که پیروزی مستضعفان نزدیک است و ما نیز تا آن زمان کنار فرزند زهرا علیها سلام خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دبیر کل جنبش النجباء عراق رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز یکشنبه در دیدار با شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در خصوص برگزاری سالانه کنفرانس وحدت اسلامی در تهران و پروژه‌های مختلف مجمع تقریب در ایجاد وحدت میان مسلمانان سخن گفت.

وی با اشاره به حضور هیأت‌های اهل سنت در ایران اسلامی و بازدید آنها از شهرها و مناطق سنی‌نشین در کشورمان و برگزاری نشست با علمای اهل‌سنت در این شهرها، از حضور ۴۰ عالم مسلمان از کشورهای مختلف در شورای عالی و حضور ۱۴۰ نفر در مجمع عمومی تقریب خبرداد.

دبیرکل مجمع تقریب در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید یک قله و چشم‌انداز برای خود داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام شهریاری همچنین به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: بسیاری از آنها حتی مسلمان نیستند اما مفهوم ظلم را می‌فهمند. آنها از اسلام یا مسلمانان دفاع نمی‌کنند بلکه از مظلومان دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد که ما باید با تأکید بر از مفاهیم عامه مانند حقوق بشر، عدالت و ظلم با کسانی که قصد ایجاد تفرقه دارند، مقابله کنیم. در ادامه این نشست شیخ حسن البغدادی نیز با تاکید بر لزوم وجود ارتباط میان اعضای تقریب گفت: تقریب برای شهید اول و شهید ثانی و دیگر علما یک تعارف نبود و آنها در عمل به این امر اعتقاد داشتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که باید دست بیگانگان از کشورهای اسلامی کوتاه شود، تصریح کرد: امروز اسرائیل، همان دست بیگانه است و ما معتقدیم که اگر اسرائیل را نابود کنیم حضور بیگانگان در کشورهای اسلامی پاک می‌شود.

شیخ البغدادی در ادامه با اشاره به تأثیر طوفان‌الاقصی در ایجاد تقریب میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: طوفان‌الاقصی به معنای ایستادن شیعه در کنار اهل سنت در فلسطین بود و اگر ما در این نبرد پیروز شویم، دشمن بیکار نخواهد نشست و تلاش می‌کند با ایادی خود در میان شیعیان نادان و اهل سنت تندرو، وحدت حاصل شده از این پیروزی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: زمانی که طوفان‌الاقصی پایان یابد، دشمنان جنگ دیگری را آغاز می‌کنند که آن جنگ عقایدی است تا این پیروزی بر اهل سنت تأثیر نگذارد و ما باید برای آن روز برنامه داشته باشیم.

کد خبر 6091145 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی