Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی این دانشگاه سه تفاهم نامه همکاری مشترک با مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم و مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال جاری منعقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه‌ها در حاشیه اولین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به امضا رسید.

در تفاهم نامه مشترک دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و گیلان، برگزاری همایش و کارگاه‌های تخصصی مشترک، اجرای طرح‌های تحقیقاتی و همکاری علمی آموزشی در حوزه‌های مختلف مورد تأیید قرار گرفت.

همچنین تفاهم نامه همکاری به امضای دکتر محمود عباسی رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر کامران باقری لنکرانی رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز رسید.

در این تفاهم نامه نیز طرفین بر اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، استفاده از ظرفیت‌های متقابل یکدیگر، اجرای پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، انتشار کتب و مقالات مشترک، برگزاری دوره‌های مشترک تحصیلات تکمیلی پژوهش محور و برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مشترک تأکید کردند.

همچنین در حاشیه کنگره ملی اخلاق پرستاری در شهرستان بم نیز تفاهم نامه همکاری مشترکی بین دو مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و بم به امضا رسید.

برگزاری همایش و کارگاه‌های تخصصی مشترک، اجرای طرح‌های تحقیقاتی و همکاری علمی آموزشی در حوزه‌های مختلف از زمینه‌های این تفاهم نامه است.

کد خبر 4614779

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اخلاق پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم