Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب متبوعش، گفت: مهلت ۶۰ روزه به غرب مبنی بر عقلانیت است و برای اجرای تعهدات غرب از طرف اروپاست تا آنها به تعهدات خود عمل کنند و اگر عمل نکردند هم چنانکه در طی ۲ سال گذشته به آن عمل نکردند پس از ۶۰ روز ایران بر طبق مفاد برجام و بند ۲۶ آن هیچ تعهدی نسبت به برجام نخواهد داشت، زیرا آمریکا تعهدات خود را زیر پا گذاشته و اروپا هم از آمریکا دنباله روی کرده است و یک سال هم کافی است که دیگر ایران معطل حرف‌های بدون عمل اروپا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ملت ایران همیشه در صحنه حضور داشتند و توطئه‌هایی که از طرف آمریکا است را بی پاسخ نگذاشتند به همین جهت دولت باید بداند با پشتیبانی ملت، گام‌های بعدی را بلندتر بردارد تا حق مسلم ایران در دستیابی به فناوری نوین هسته‌ای محفوظ بماند.

دبیر کل حزب موتلفه تأکید کرد: ما باید این اقدامات را همان دو سال پیش باید انجام می‌دادیم اما حالا حجت بر آمریکا و اروپا تمام شده است.

بادامچیان با اشاره به واکنش ترامپ تصریح کرد: ترامپ راه بی بازگشتی را با هدایت صهیونیست‌ها و منافقین طی می‌کند که هزینه‌های آن به مراتب برای ملت آمریکا بیش از هزینه‌های دولت‌های اوباما و بوش است.

وی با بیان اینکه او به زودی متوجه خواهد شد سیاست برای خود قوانینی دارد و تجارت هم اصول و آداب خاص خود را دارد، افزود: خزانه داری کل آمریکا هزینه فایده حماقت ترامپ را می‌تواند با عدد و رقم درشت اعلام کند.

دبیرکل حزب موتلفه با تجلیل از مواضع روسیه و چین درباره اقدام ایران اظهار داشت: ما دو قدرت بزرگ هسته‌ای را در کنار خود داریم که با توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران همراهی ندارند.

بادامچیان گفت: ما روابط راهبردی با روسیه و چین و هند را مورد تأکید قرار می‌دهیم و انتظار داریم وزارت خارجه ارزش چنین روابطی را با نظر مساعد ارتقا بخشید و در تحکیم آن بکوشد. آمریکا فاقد همراهی جامعه جهانی در توطئه‌های ضد ایران است.

وی تاکید کرد: واشنگتن محور شرارت در جهان است و عقلای بین‌المللی، و دولت‌های مستقل با شرارت‌ها همراهی نمی‌کنند.

دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به شعار سال ۹۸ مبنی بر «رونق تولید»، گفت: رویکرد جدید ایران در حفظ استقلال علمی و اقتصادی خود در پاسخ به شرارت‌های دشمن یک فرصت است، این فرصت عظیم با آغاز پر آبی و تر آبی که در پیش داریم خود را در میزان تولید ناخالص ملی نشان خواهد داد.

بادامچیان گفت: اگر دولت با ملت و کارآفرینان همراهی کند، با آهنگ اقتصاد مقاومتی ما از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد و گام‌های بزرگی به سمت خودکفایی و استقلال اقتصادی برخواهیم داشت.

وی افزود: دولت با هدایت ۱,۸۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به سمت تولید می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به تحریم‌های آمریکا باشد.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به اعلام رسمی میزان تورم از سوی بانک مرکزی گفت: رئیس جمهور باید برای پاسخ به مطالبات مردم و نیز وعده‌هایی که برای کنترل نرخ تورم و خروج از رکود داده، فکری بکند. فقط یک اراده کار جهادی لازم است که مدیران دولتی می‌توانند به وعده‌هایی که رئیس جمهور داده عمل کنند.

بادامچیان با بیان اینکه نباید بازار به این میزان دچار سیاست‌های غلط باشد، گفت: دولت باید نظارت کند و جلوی حرص و طمع سو استفاده کنندگان بایستد و از منافع مصرف کننده حمایت کند.

وی در خصوص طرح مسائل مهم مربوط به وظایف حوزه‌های علمیه در دیدار طلاب با رهبر انقلاب گفت: واقعیت این است که حوزه‌های علمیه وظیفه مهمی در تعمیق معارف اسلامی در جامعه ایران دارند. این تلاش صادقانه خود را در متن زندگی مردم نشان داده است.

دبیر کل حزب موتلفه افزود: ما باید به سمت تشکیل دولت اسلامی برویم تا این دولت بتواند جامعه نمونه اسلامی را تحقق بخشد و حوزه‌ها در این باره مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

بادامچیان در پاسخ به سوالی در مورد تسلیم ۲۴ ساعته رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر غزه گفت: در ۲۴ ساعت اول، موشک باران سرزمین‌های اشغالی صهیونیست‌ها دست به دامان مصر شدند تا جلوی ادامه نبرد را بگیرند.

وی اضافه کرد: حماس به نبرد ادامه داد و حاضر به پذیرش آتش بس نبود تا سرانجام رژیم صهیونیستی همه درخواست‌های حماس را پذیرفت، این رکورد ۲۴ ساعته در نبردهای بین حماس و رژیم صهیونیستی واقعاً یک پیروزی شگرف است.

دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی حرفی برای مقابله با مقاومت ندارند و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که ماجراجویی نظامی در منطقه به نفع آنها نیست.

بادامچیان با اشاره به اوضاعِ یمن، گفت: سعودی‌ها در جبهه یمن هم شکست قطعی خوردند و می‌دانند که کاری از آمریکا و رژیم صهیونیستی بر نمی‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوالی در مورد بی سر و سامانی فضای مجازی گفت: دولت نسبت به صیانت از سرمایه اجتماعی، بسیج افکار عمومی برای تحقق پروژه‌های ملی و شکل‌دهی به فضای مجازی کوتاهی‌هایی دارد که باید اقدام جدی در این رابطه را به ملت نشان دهد.

دبیر کل حزب موتلفه تأکید کرد: ما باید به سمت یک فضای مجازی ایمن و پاک برویم و به این نابسامانی پایان دهیم؛ مراجع عظام تقلید بارها به دولت تذکر دادند ولی متأسفانه دولت توجهی نمی‌کند.

بادامچیان در پایان گفت: هرچند اقدام و برخورد خوبی از سوی مسئولین آموزش و پرورش انجام شده، اما باید دید چه کسانی تا این حد جسور شده‌اند که در سالروز شهادت استاد مطهری دست به این تحرکات زشت می‌زنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بادامچیان حزب موتلفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است.

براساس گزارش دیلی تلگراف، رئیس جمهور سابق آمریکا تا زمان انتخابات طرح خود درباره اوکراین را علنی نخواهد کرد.

پیشتر ترامپ در پایان ماه آوریل در مصاحبه‌ای با تایم گفته بود که در صورت انتخاب شدن به اوکراین کمکی نخواهد کرد مگر اینکه اروپا وارد عمل شود. «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، درباره کمک آمریکا به اوکراین در صورت بازگشت به کاخ سفید گفته بود: «در بازگشت به کاخ سفید به کی‌یف کمک خواهم کرد اما به این شرط که اتحادیه اروپا نیز باید هزینه را پرداخت کند.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که اروپا نیز باید سهم خود را در کمک به اوکراین بپردازد.

ادعای ترامپ در حالی صورت گرفته است که گفتگوی هیأت‌های آمریکا و اوکراین پیرامون توافقنامه امنیتی بلندمدت میان دو کشور از روز سه شنبه گذشته بار دیگر آغاز شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط خبر داد که هیأت‌های ایالات متحده و اوکراین در مورد ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه امنیتی بلندمدت بین واشنگتن و کی یف گفتگو کردند.

این در حالی است که وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روس‌ها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیروهای ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیروهای این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیروهای اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روس‌ها بر این شهر راه برای تسلط آنها بر شهرهای بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیروهای این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه‌ها در دست دارند.

طی روزهای گذشته روس‌ها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده‌اند.

کد خبر 6096075

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات