Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:35:02 GMT

مشکل پرسپولیس از نظر گرشاسبی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۹۴۴۴

مشکل پرسپولیس از نظر گرشاسبی

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه به خاطر حذف از لیگ قهرمانان ضرر مالی زیادی را متحمل شد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی که برای تماشای دیدار شب گذشته پرسپولیس و ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود درباره این دیدار گفت: استرس و فشار زیادی روی بازیکنان بود و این مسئله اجازه نداد آنها بازی خوب خودشان را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا بعد از بازی جشن قهرمانی بگیرند و شاید این مسئله استرس زیادی در بازیکنان ایجاد کرده بود که مبادا شرمنده تماشاگران نشوند. پرسپولیس شایسته پیروزی بود و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. از طرفی تیم حریف هم سعی زیادی داشت نبازد و خیلی بسته بازی می‌کرد. الان هم اتفاقی رخ نداده و با یک مساوی هم می‌شود در جم، جشن قهرمانی گرفت.

به ورزشگاه رفتم تا در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیریم
وی در پاسخ به این سوال که گویا خیلی دوست داشت در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند چرا که نیمی از این مسیر در دوره مدیریت او طی شد، عنوان کرد: بله من برای شادی کردن در کنار هواداران به ورزشگاه رفتم که متاسفانه قسمت نشد که قهرمانی پرسپولیس در این بازی قطعی شود. من خودم را سرباز هواداران می‌دانم و تا زمانی هم که بودم سعی بر این بود تا دل آنها را با کسب موفقیت‌های بیشتر شاد کنیم. در این مسیر دست به دست هم دادیم تا موفق باشیم. از سال ۹۴ در باشگاه پرسپولیس بودم و خوشحالم در این ۴ سال پرسپولیس موفقیت‌های بزرگی بدست آورد و همین که مردم هر جا ما را می‌بینند ابراز محبت می‌کنند از هر چیز دیگری برایم ارزشمند‌تر است.

بازیکنان پرسپولیس استرس دارند
گرشاسبی درباره اینکه فکر می‌کند عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در چند هفته اخیر چه بوده و آیا این موضوع به مسائل مالی ربط دارد یا نه؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در تیم وجود داشته باشد. مهمترین عامل از نظر من عدم تمرکز بازیکنان در هفته‌های اخیر است که مانع نتیجه‌گیری‌شان شده است. در حال حاضر پرسپولیس نیاز به آرامش دارد تا سومین قهرمانی‌اش را تکرار و بعد از آن برای حضور در فینال جام حذفی با سپاهان رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

توقف پرسپولیس مقابل ماشین سازی / مجید سوزوکی در ورزشگاه +عکس

قرار بود مهاجمی بهتر از منشا جذب شود
مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مورد واکنش‌های منفی هواداران نسبت به بودیمیر و حرکاتش در زمین و همچنین جذب این بازیکن به جای گادوین منشا، یادآور شد: در مورد بودیمیر و جذب این بازیکن نظری ندارم چرا که در دوره مدیریت من این اتفاق رخ نداد و هیچ صحبتی هم در مورد حضورش در پرسپولیس در آن زمان نشده بود. فقط با برانکو صحبت این بود که اگر منشا نتواند انتظارات را برآورده کند جای خود را به مهاجم بهتری بدهد. حالا اینکه بودیمیر این شرایط را دارد یا نه را کارشناسان باید تشخیص دهند. در این مورد باشگاه هم تابع نظر سرمربی تیم بود چرا که در پرسپولیس برانکو تصمیم گیرنده نهایی در مورد مسائل فنی است.

برای باشگاه ۳ میلیون دلار درآمدزایی داشتیم
گرشاسبی راجع به انتقاداتی که متوجه او در مورد بالا بردن رقم قرارداد برخی بازیکنانی است تصریح کرد: بازیکنان تیمی که با دو پنجره بسته و کمبود بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش می‌رود شایسته تقدیر هستند. به این خاطر هم قرارداد تعدادی از بازیکنان که شایستگی زیادی داشتند افزایش پیدا کرد و قرارداد برخی که روند نزولی داشتند کاهش یافت. باید از بازیکنی مثل بیرانوند که آن ضربه سر ژاوی را در دقیقه ۹۰ بازی مهار می‌کند و تیم را به فینال لیگ قهرمانان می‌برد به نوعی تقدیر شود. ضمن اینکه پیشنهادات زیادی داشت و باید به نوعی حفظش می‌کردیم. شما این را هم در نظر بگیرید که تیمی که ما در دست داشتیم توانست ۳ میلیون دلار از لیگ قهرمانان برای باشگاه درآمدزایی داشته باشد که در تاریخ باشگاه بی‌سابقه بود.

صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان خیلی از مشکلات را حل می‌کرد
وی با بیان اینکه پرسپولیس بابت حذف از لیگ قهرمانان ضرر مالی زیادی متقبل شد، ادامه داد: این فصل تیم نتوانست از گروهش صعود کند. در شرایطی که در لیگ قهرمانان مزیت بزرگ این است که شما هر بردی بیاوری، هر بازی که میزبان و میهمان باشی و از گروه صعود کنی و راهی مرحله بالاتر شوی پاداش‌های جداگانه به یورو می‌گیری که در شرایط فعلی جامعه بسیار ارزشمند است اما متاسفانه پرسپولیس در این دوره از بازی‌ها ناکام ماند و این ناکامی از نظر مالی ضرر زیادی به باشگاه وارد کرد. خیلی از مشکلات مالی باشگاه در فصل آینده می‌توانست با صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان حل شود که این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در فصل آینده لیگ قهرمانان شاهد موفقیت دوباره پرسپولیس باشیم.

 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم

متس هوملس اعتقاد دارد موفقیت‌های دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مرهمی برای عملکرد ضعیف‌شان در بوندسلیگا است

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بروسیا دورتموند با تک گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 از سد پاری سن ژرمن بگذرد تا برای بازی برگشت دست بالاتر را داشته باشند.

به نقل از اسکای؛ متس هوملس 35 ساله در این بازی ستاره دورتموند بود و حتی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. او در یک مصاحبه پس از بازی از عملکردشان مقابل پاری سن ژرمن تمجید کرد و گفت:

ما امروز عملکرد تیمی بسیار منسجمی داشتیم. بازی فوق‌العاده‌ای بود و ما بسیار بالغ بودیم. ما همچنین از اینکه توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا (برای فصل آینده) را نیز کسب کنیم، خوشحالیم. ما فصل ضعیف خود رد بوندسلیگا را اکنون با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان جبران کردیم.

با پیروزی دورتموند در این بازی، بوندسلیگا برای فصل آینده پنج سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت و زنبورها از این طریق توانستند جواز حضور در فصل آینده این رقابت‌ها را کسب کنند.

هوملس سپس درباره فرصت‌های خطرناک پاری سن ژرمن، گفت: 

شما نمی‌توانید بازیکنان مانند دمبله، ام باپه یا بارکولا برای برای برای 90 دقیقه به‌طور کامل مهار کنید، بنابراین طبیعی است آن‌ها صاحب موقعیت شوند. با این حال ما مجبور بودیم ریسک‌پذیر باشیم زیرا اگر به دنبال موفقیت در این سطح هستید، راه دیگری وجود ندارد. 

قرارداد هوملس در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و گزارش‌هایی وجود دارد که خلاف مارکو رویس، زنبورها علاقه‌مند به تمدید قرارداد با او هستند. هوملس درباره اینکه آیا این آخرین بازی او برای دورتموند در لیگ قهرمانان خواهد بود، گفت: 

احتمالش وجود دارد و من کمی به آن فکر کرده‌ایم. با این حال هنوز تصمیم قطعی‌ای گرفته نشده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. من می‌خواهم ذهنم را برای گزینه‌های موجود باز نگه دارم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ