Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل ماشین سازی و کشیده شدن موضوع قهرمانی به روز آخر به خبرنگار برنا گفت: بنده ابتدا باید از همه طرفداران پرسپولیس که در یک روز عادی با حضور گسترده خود از تیمشان حمایت کردند تشکر کنم و سرمایه اصلی پرسپولیس همین هواداران پرشور و فهیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو سابق هیات مدیره باشگاه افزود: این دیدار بازی بود که پرسپولیس به راحتی می توانست برنده شود و برخلاف جریان بازی و در یک اتفاق تیم حریف به گل دست یافت و بعد از آن هم پرسپولیس بارها موقعیت گل داشت که توپ ها تبدیل به گل نشد و در نهایت سرخپوشان با تساوی این دیدار را پشت سر گذاشتند. شکی نیست که درباره مسائل فنی اعضای کادر فنی بازی را آنالیز می کنند و در این باره بهتر است به آن نپردازیم.

زادمهر اظهار داشت: در شرایط فعلی بازیکنان و طرفداران باید روی بازی بعدی تمرکز کنند و بازیکنان پرسپولیس بر اساس آنچه  که کادر فنی  به آنها می گوید باید با تمرکز بالا بازی کنند و نکته مهمتر این است که سرخپوشان نباید با نتایج دیگر بازی ها کاری داشته باشند. پرسپولیس باید همیشه با تلاش بازیکنان خودش قهرمانی رقم بزند و بازیکنان تمرکز خود را مقابل پارس جنوبی بگذارند و با دیگر بازی ها کاری نداشته باشند و بسیار امیدوارم سرخپوشان در جم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پارس جنوبی پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت ۷۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوت زنی داشتند.

کد خبر 6099807

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!