Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- محصول ملي و دانش بنيان «چهارچوب توليد نرم افزار سوادا» (SEVADA Freamwork) با دانش متخصصان جوان همداني در شرکت دانش بنيان «آترين آذين فن آور» رو نمايي شد.

به گزارش ايرنا، مديرعامل اين شرکت دانش بنيان روز يکشنبه در آيين رونمايي از محصول ياد شده، گفت: اين محصول به طور کامل ايراني است و محيطي را براي ساخت انواع اپليکيشن و نرم افزارهاي تلفن همراه ايجاد مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبي اسماعيلي با اشاره به اينکه پيش از اين شرکت هاي گوگل، ماکروسافت و اپل اينچنين محصولي توليد کرده اند، افزود: در حال حاضر بسياري از برنامه ها و نرم افزارها تحت چهاچوب (Freamwork) اين سه شرکت طراحي شده اند که اميدواريم «سوادا» جايگزين مناسبي براي آن ها باشد.
وي اظهار داشت: افزايش کيفيت توليد، کاهش زمان توليد، مديريت نيروي انساني و انعطاف پذيري از ويژگي هاي اين محصول ملي دانش بنيان است.
اسماعيلي اضافه کرد: محصول «چهار چوب توليد نرم افزار»، توانايي پشتيباني نرم افزارهاي تحت آي.اُ.اس (IOS)، اندرويد و وب را دارد.
وي با بيان اينکه نسخه هاي جديد اين محصول هر چند وقت يک بار وارد بازار مي شود، ادامه داد: در حال حاضر روي چهارمين نسخه اين محصول کار مي شود که متناسب با کاربردهاي داخل کشور طراحي شده است.
مديرعامل شرکت دانش بنيان آترين آذين فن آور گفت: به نوعي اين محصول به عنوان کارخانه توليد نرم افزار و اپليکيشن است.
وي عنوان کرد: در حال حاضر يک شرکت در کشور انگلستان ثبت کرده ايم تا بتوانيم با استفاده از برندي اروپايي اين محصول ملي را در سراسر دنيا معرفي کنيم.
اسماعيلي اظهار داشت: تاکنون نرم افزار هاي توليدي شرکت دانش بنيان آترين آذين فن آور، همچون سرويس هاي «اکسير سبز»، «فست اسک»، «تن و من» و «کانکتيفاي» تحت اين چهارچوب توليد نرم افزار ساخته شده اند.
وي افزود: همدان همچون شهرهاي بزرگ ايران صنعتي نيست اما ظرفيت خوبي در حوزه توليد نرم افزار و آي.تي دارد.
مديرعامل شرکت دانش بنيان آترين آذين فن آور اضافه کرد: با ارتباطي که با دانشگاه هاي استان داريم هر سال 20 کارآموز از اين دانشگاه ها جذب شرکت و پس از پايان دوره کارآموزي وارد بازار کار مي شوند.
وي تاکيد کرد: با وجود مشکلات اقتصادي، کشور ما ظرفيت هاي بسيار زيادي دارد و راه اندازي کسب و کار در ايران راحت تر از کشور هاي اروپايي است.
اسماعيلي با بيان اينکه آينده اقتصاد کشور وابسته به شرکت هاي دانش بنيان است، عنوان کرد: موتور محرک اقتصاد کشور به شرکت هاي دانش بنيان بستگي دارد.
به گزارش ايرنا؛ استان همدان 54 شرکت دانش بنيان، 2 مرکز رشد و 118 شرکت فناور دارد.
9904/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری