Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهاوند در مجلس ‌ خواستار گزارش عملکرد ارز کالاهای اساسی به مجلس شد و از رییس‌جمهور درخواست کرد: به مجلس گزارش دهید که کالاهای وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومان چه تاثیری بر ثبات بازار و معیشت مردم داشت.

به گزارش ایسنا، حسن بهرام‌نیا در نطق میان‌دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس، از اقدام شورای عالی امنیت ملی تشکر کرد و از حمایت سراسری مردم از این اقدام سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون انرژی در مجلس همچنین از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحلیل وی از اوضاع منطقه و وضعیت آمریکا در جهان  تشکر کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: حمایت مردم به معنی تایید عملکرد دولت به ویژه در حوزه معیشت نبود بلکه در راستای فروپاشی هیمنه آمریکا این موجود عظیم‌الجثه شیطانی بود که دچار پوکی استخوانی است. امیدوارم با زوال زود این قدرت پوشالی کام همه مسلمانان جهان شیرین شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس خطاب به رییس‌جمهور متذکر شد: آیا سزاوار است مردم برای تامین مایحتاج حداقل معیشت خود حتی برای افطار روزه در عسر و حرج باشند؟ آیا سزاوار است مردم برای افطار خرما را دانه‌ای ۴۰۰ تومان بخرند؟ اینها هیچ ربطی به تحریم ندارد. آیا سزاوار است ۱۴ میلیارد دلار اختصاص یافته به کالای اساسی به ویژه گوشت که تا فروردین ماه ۹۸ براساس ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری و وارد شد و یک شبه براساس تصمیم هیات دولت مقرر شد گوشت با ارز نیمایی خریداری شود، تفاوت  ارز ۴۲۰۰ تومان با ارز نیمایی که دو برابر است، به جیب چه کسانی رفت؟ گوشت با ارز نیمایی کیلویی ۹۰ هزار تومان به مردم فروخته می‌شود در حالی که قرار بود با ارز ۴۲۰۰ تومان به قیمت ۴۰۰۰۰ تومان فروخته شود. سودِ رانتی که دودش به چشم فقرا و نیازمندان رفت به جیب چه کسانی رفت؟

بهرام‌نیا خواستار گزارش عملکرد ارز کالاهای اساسی به مجلس شد و از رییس‌جمهور درخواست کرد: به مجلس گزارش دهید که کالاهای وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومان چه تاثیر بر ثبات بازار و معیشت مردم داشت. طبق گزارش منتشره ۳۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات به شخصیتهای حقیقی و حقوقی پرداخت شد که کالاهای ثبت شده با زمینه تخصصی دریافت‌کنندگان سنخیت نداشت. دولت در این زمینه شفاف‌سازی کند و بگوید عایدی این پرداخت‌های نجومی کجا رفت.

این عضو کمیسیون انرژی در مجلس بر لزوم وحدت نظر و یکپارچگی در بیان مواضع در مقابل تحرکات غربی‌ها را یک اصل دانست و خطاب به معاون سیاسی وزیر امور خارجه انتقاد کرد: چه لزومی داشت که درباره برادران و خواهران افاغنه موضع‌گیری کنید؟

وی در تذکری به وزیر ورزش، از وی نسبت به عمل نکردن به وعده‌هایش انتقاد کرد و گفت: مگر دو بار قول افتتاح استخر سرپوشیده سالن چند منظوره در نهاوند را به مردم نجیب و انقلابی ندادید؟ آیا این وعده‌ها بی‌عمل دهن‌کجی به مردم و ملت عزیز ایران اسلامی نیست؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارز کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد