Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام، از تشکیل ستاد سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان خبر داد و از دستگاه‌های اجرایی خواست تا امکانات لازم را در اختیار ستاد ارتحال امام خمینی (ره) قرار دهند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،  حجت الاسلام علی چراغی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تأکید بر شناخت ابعاد مختلف زندگی معمار بزرگ انقلاب اظهار داشت: این شناخت نیازمند همت و عزمی همگانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به هم‌زمانی ماه رمضان با مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) باید همچون سال گذشته  مردم استان ایلام تلاش دارند تا حضورشان پررنگ‌تر باشد تا همچون همیشه این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود.

ستاد سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان تشکیل شداراک| مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) باید به صورت مردمی برگزار شودبرنامه‌های مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام بر اعزام مطلوب زاﺋران از سوی کمیته‌های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تأکید کرد و گفت: اقدامات لازم در مورد تهیه بسته‌های  فرهنگی از سوی کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انجام شود.

چراغی‌پور، از ادارات استان خواست تا نسبت به تشکیل ستاد شهرستانی مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) اقدام کنند و شهرداران نیز اقدامات لازم را در مورد تبلیغات محیطی فضای شهرها انجام دهند.

وی ضمن تأکید بر انجام تدابیر لازم برای تأمین سلامت زاﺋران در زمان اعزام به حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: باید از حضور جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر در راستای موضوعات امدادی در زمان سفر و همراهی با زاﺋران بهره گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام ، با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند امکانات موردنیاز را در اختیار ستاد ارتحال امام خمینی (ره) قرار دهند گفت: صداوسیما اقدامات اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام برای اعزام زاﺋران را انجام داده و نیروی انتظامی نیز نسبت به تأمین امنیت زاﺋران در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اقدام کند.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم