Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - بانوی پیر به صورت رسمی از پیراهنی که چندی پیش در برخی شبکه‌های اجتماعی لو رفته بود رونمایی کرد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس پیراهن جدیدی که شرکت آدیداس برای این تیم در فصل آینده تهیه کرده است را به صورت رسمی رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح این پیراهن مدتی پیش هم لو رفته بود اما بانوی پیر با رونمایی رسمی از آن رسماً سنت‌شکنی صورت گرفته در طراحی پیراهنش را تأیید کرد.

در پیراهن جدید بانوی پیر دیگر خبری از راه‌راه‌های مشکی و سفید همیشگی نیست و به جای آن این پیراهن یقه گرد به دو بخش سفید و قرمز تقسیم شده که یک نوار صورتی رنگ این دو بخش را از هم متمایز می‌کند. پس از لو رفتن طرح پیراهن یوونتوس، گروهی از هواداران این تیم به آن اعتراض‌هایی داشتند اما گروهی دیگر هم از سنت‌شکنی بانوی پیر استقبال کردند. این اولین بار در تاریخ باشگاه یوونتوس است که پیراهنی غیر راه‌راه می‌پوشد.

طراحی این پیراهن شباهت زیادی به پیراهن بارسلونا در فصل 09-2008 دارد که توسط شرکت نایکی تولید شد. خط صورتی روی پیراهن جدید یوونتوس اما این طراحی را متمایز می‌کند، خطی صورتی که به رنگ اولین پیراهن استفاده شده توسط تیم فوتبال یوونتوس اشاره دارد.

در همین حال گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه ترغیب شدن یووه به طرح جدید با نتیجه یک تحقیق صورت گرفته درباره طرح‌های قبلی پیراهن این تیم مرتبط است، تحقیقی که نشان می‌دهد پیراهن راه‌راه سفیدومشکی یوونتوس، آمریکایی‌ها را به یاد داوران مسابقات بیس‌بال و فوتبال آمریکایی می‌اندازد.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!