Web Analytics Made Easy - Statcounter

تویوتا در ماه آوریل سال جاری پکیجی موسوم به "استریت مانستر" روی "راو4" های 2020 خود خبر داد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارمگ"، راو4‌های مدل 2020 عضلانی‌تر از قبل به نظر می‌رسند و نمای روبه‌روی آن تغییرات بیشتری را نشان می‌دهد. در این بخش دریچه‌های هوا و اسپویلرها بزرگتر شده‌اند.

در پائین‌ترین بخش جلو پنجره و دریچه‌های هوا حاشیه‌ای مشکی قرار دارد که در پروفایل جانبی با دامنه‌های جانبی زیر در هماهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوب‌ترین کراس‌اور تویوتا، در بدنه و چراغ‌ها دارای خطوط تیز و فارغ از خمیدگی است تا چهره‌ای تهاجمی و اسپورت داشته باشد. طول راو 4 جدید کوتاه‌تر خواهد بود و عرض آن افزایش یافته است.

فاصله محورهای راو 4 جدید، کمی بیشتر شده است که احتمالا تأثیر مثبتی در فرمان‌پذیری و مانورهای تند خواهد داشت.

تویوتا راو4 فهرست ارتقای خود را با رینگ‌های سیاه مات ۱۸ اینچی و لاستیک‌های چهارفصل ادامه می‌دهد. علاوه‌بر این تایرهای مخصوص "فالکن" با الگوی آج سفارشی و ترکیب خاص وجود دارد که نه‌تنها برای مسیرهای برفی، بلکه در سایر مسیرهای آسفالت و آف‌رود هم کارایی بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تویوتا راو4 بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا