Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@09:26:38 GMT

برخورد قطار مسافر بري با عابر در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۰۴۰۶

برخورد قطار مسافر بري با عابر در زنجان

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي شهرستان از برخورد قطار مسافربري " تبريز - مشهد " با مرد 49 ساله در روستاي ديزج آباد زنجان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سرهنگ " مختار شيرمحمدي " در تشريح اين خبر اظهار داشت : در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد قطار مسافربري " تبريز  -  مشهد " با عابر پياده در روستاي ديزج آباد زنجان بلافاصله ماموران انتظامي به محل اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود : با حضور ماموران در محل سانحه مشخص شد عابر پياده که قصد عبور از حريم راه آهن را داشته با بدنه قطار مسافربري در حال حرکت برخورد و در دم فوت کرده است .
فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اينکه اين سانحه باعث وقفه چند دقيقه اي در حرکت قطار شد ، بيان داشت : کارشناس علت اين حادثه را ورود غير مجاز به حريم ريلي راه آهن از سوي عابر پياده اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برخورد قطار عابر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد