Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حدادعادل یکی از شخصیت های سیاسی حاضر در مراسم افطاری رئیس جمهور با احزاب و شخصیت های سیاسی طی سخنانی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور اظهارداشت:  ما در انتخابات از شما حمایت نکردیم و مدعی رای دادن به شما نبوده ایم و البته سهمی هم نخواسته و نمی خواهیم و از این بابت گله ای نداریم؛ رهبر انقلاب یک بار مثالی زدند و فرمودند در مسابقات داخلی ممکن است عده ای طرفدار تیمی و عده ای طرفدار تیم دیگر باشند ولی وقتی تیم ملی با تیم خارجی مسابقه می دهد همگی تیم ملی را جدا از اختلافات داخلی تشویق و حمایت می کنند، امروز هم ما به همان دلیل آماده ایم تا دولت را مانند گذشته در برابر فشار خارجی حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در طول ٤٠ سال اخیر معلوم شده است که افراد دو دسته اند یک دسته کسانی که خود را برای انقلاب می خواهند و دسته ای دیگر که انقلاب را برای خود میخواهند. نسبت کمّی این مطلب بر من معلوم نیست اما این تمایز واقعیت دارد پیروزی انقلاب مرهون فداکاری دسته اول بودو جنگ را هم عمدتا همین دسته اداره کردند و سختی آن را تحمل نمودند امروز وضع ما از زمان جنگ بدتر نیست ما می توانیم با نیروی همین مردم از این مرحله هم عبور کنیم به شرطی که به خواسته آنان توجه شود به قول حافظ "نگاه دار سر رشته تا نگه دارد"

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب افزود: این مردم دغدغه دینی دارند و می خواهند شعائر دینی محترم شمرده شود و از بی بند و باری و بی اخلاقی به شدت ناراحتند و از دولت هم انتظار دارند مدافع ارزش ها باشد مطلب دیگر آنکه باید جناح ها از زخم زبان به یکدیگر و تهمت زدن خودداری کنند، هنوز هم روزنامه های اصلاح طلب با برچسب دلواپسان از ما یاد می کنند در حالی که همه امروز دلواپس و نگرانند، این برچسب یک مصرف انتخاباتی داشت که امروز تاریخ مصرف آن تمام شده است.

حدادعادل خطاب به روحانی و هیات دولت گفت: مساله اصلی مردم گرانی و بیکاری است نه شنیدن یا نشنیدن آواز یک خواننده که آن هم به آسانی در دسترس همه هست و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم از دولت مدیریت و جدیت می خواهند. توصیه ما این است که تصمیمات مرتبط با اقتصاد با حضور معتمدین اصناف و فعالان قابل اعتماد اقتصادی گرفته شود تا همه جانبه باشد نه اینکه در اتاقی کارشناسان اداری تصمیم بگیرند و پس از اجرا متوجه شوند گوشه ای را دیده و گوشه ای را ندیده اند.
وی در پایان در باب مذاکره با آمریکا اظهار داشت: ما مخالفیم و فقط به ذکر روایتی اکتفا می کنم و آن اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسن روحانی غلامعلی حداد عادل نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، محسن رضایی امروز در نشست «زیست عفیفانه» که با محوریت سومین نمایشگاه حجاب و عفاف و پوشاک اسلامی در ارومیه برپا شد اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع عفاف و حجاب و حتی جوانی جمعیت ورود کنند.

وی با اشاره به موضوعات و مسائلی که در حوزه عفاف و حجاب از دغدغه‌های مردم است تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، گران بودن پوشاک اسلامی، کمبود و عدم دسترسی آسان به پوشاک و محصولات حجاب، عدم توجه به جنبه‌های زیباشناختی و تنوع محصولات حجاب و نیز فراوانی، ارزانی و تنوع پوشاک نامناسب از جمله این دغدغه‌ها است.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه عفاف و حجاب ارومیه گفت: علاوه بر آن ضعف جدی در حل مشکلات اقتصادی و گسترش نارضایتی اقتصادی، واردات و قاچاق گسترده پوشاک، عدم جلوگیری از تولید لباس‌های مخالف هنجارهای دینی و نیز پشتیبانی نکردن از واحدهای تولیدی داخلی محصولات حجاب از سایر مواردی است که مردم بدان موضوعات توجه کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موضوع مهم حجاب در جامعه باید به جنبه و پیوست« فرهنگی» نمایشگاه عفاف و حجاب توجه ویژه شود.

رضایی افزود: باید عطش خرید محصولات پوشاک اسلامی همانند نمایشگاه کتاب تهران نیز در بین مردم ایجاد شده و در این رابطه باید بسترهای تبلیغات میدانی با ادبیات و ایده‌های جدید فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند