Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه موضوع واگذاری پالایشگاه و سیلوهای این استان در جلسه با رئیس مجلس مطرح شد، گفت: موضوع واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و سیلوهای کنگاور و سنقر هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: براساس شاخصهای اعلام شده استان کرمانشاه اکنون دارای بالاترین نرخ بیکاری در کشور است و در حوزه اشتغال نیز هیچ کاری برای این استان انجام نشده و واحدهای تولیدی تاراج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه واگذاری سیلوهای سنقر و کنگاور، همچنین پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی صحیح نبوده است، گفت: انتظار داریم این واگذاریهای اولیه لغو شود و این واحدهای صنعتی و تولیدی به طور مجدد با قیمت منصفانه واگذار شود.

وی افزود: در عراق آمادگی برای بازگشایی مرز خسروی وجود دارد، اما هنوز تصمیمی برای بازگشایی مرز خسروی از طرف ایران اجرایی نشده است و امیدواریم هرچه سریعتر با بازگشایی مرز خسروی در حوزه اشتغالزایی شاهد رونق اساسی باشیم.

حسینی کیا با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر بسیاری از جادههای روستایی آسفالت نشده است و راه های بین شهری نیز مشکلات جدی دارد، عنوان کرد: اعتبارات استان در بخش های متعدد نیازمند بازنگری جدی است؛ زیرا زمانی که در استانهای دیگر سرمایهگذاری عظیمی انجام میشد، کرمانشاه به‌واسطه درگیر بودن در جنگ تحمیلی از این مزیت محروم بود.

مدل‌های پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس برای واگذاری سرخابی‌هااعتراض وزارت اقتصاد به گزارش مجلس درباره تخلفات سازمان خصوصی‌سازی/واگذاری استقلال و پرسپولیس تا شهریوردستگاه‌های استان مرکزی در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی همکاری کنند

وی خواستار سرمایهگذاری شرکتهای شستا، ایمیدرو و ایدرو در استان شد و افزود: این سرمایهگذاریها به کاهش نرخ بیکاری استان کمک میکند.

رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن شهر کرمانشاه در لیست مناطق جنگی، بیان کرد: انتظار داریم شهرهای شرقی استان نیز در این لیست قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: بر اثر وقوع زلزله و سیل اخیر بازاریان کرمانشاه شرایط خوبی ندارند و باید معافیت مالیاتی برای آنان انجام شود.

حسینی‌کیا با اشاره به جلسه چند روز گذشته مجمع نمایندگان استان با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه مقرر شد که مجمع نمایندگان استان مکاتباتی صورت بدهند و موضوعات مطرح شده را از ریاست مجلس پیگیری کنند، رئیس مجلس هم قول کمک و همکاری داد تا مشکلات استان کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس مجلس در موضوعات مختلفی از جمله بازگشایی مرز خسروی و بازارچه‌های مرزی، تواتر صادرات و واردات به کشور عراق، تامین اعتبارات سیل و زلزله، تجهیز راه‌های روستایی، گاز‌رسانی در نقاط مختلف استان قول مساعد پیگیری داد، افزود: تخصیص آب برای کشاورزان، ریل استان، اتصال راه آهن کرمانشاه به راه آهن عراق و سوریه و اضافه شدن بخش‌های پنج‌گانه جامانده از لیست مناطق جنگی از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه موضوع واگذاری پالایشگاه و سیلوها از جمله مسائل مهمی بود که از سوی نمایندگان مطرح شد، گفت: مقرر شد رئیس مجلس جلسه‌ای را با مسؤولان مربوطه تشکیل بدهد و مساله واگذاری پالایشگاه و سیلوی کنگاور و سنقر را تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده